Se indlæg|
Flybilletter januar
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 05/09-2012 15:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Jeg skal til Krabi i januar og 4 uger frem. Jeg har fundet billetter fra jylland til Krabi, med 2 stop, til ca. 7500, er det en ok pris i januar? Jeg plejer først at rejse februar eller matrs og der er priserne noget lavere. Jeg ved prisen er højere i januar og vi Jyder må jo betale mere end fra CPH og jeg vil gerne have en samlet billet, men Jer der plejer at rejse i Januar, syntes I de 7500 lyder ok? Tak for hjælpen |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 05/09-2012 17:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Rejser selv medio januar og 2½ måned frem med Thai= 7500 kr. pr. person uden mellemlanding. Der findes garanteret mange priser afhængig af selskab og antal mellemlandinger-samt en meget lang rejsetid. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 05/09-2012 17:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
kirsten64 skrev: Jeg skal til Krabi i januar og 4 uger frem. Jeg har fundet billetter fra jylland til Krabi, med 2 stop, til ca. 7500, er det en ok pris i januar? Jeg plejer først at rejse februar eller matrs og der er priserne noget lavere. Jeg ved prisen er højere i januar og vi Jyder må jo betale mere end fra CPH og jeg vil gerne have en samlet billet, men Jer der plejer at rejse i Januar, syntes I de 7500 lyder ok? Tak for hjælpen Du skal prøve de mange søgesider ! momondo flyscaner.dk viviro osv...så ved du om din pris er okay.. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 05/09-2012 17:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Det er sikkert OK pris, medmindre at Thai Airways kommer med et "genåbnings tilbud" når de starter på ruten til Phuket igen. Nu skriver du nok: med 2 stop er det: Jylland - CPH - Krabi (eller) HKT ? Er det med rute eller charter fly ?Prøv lige at kigge på Emirates og eventuelt deres nye rute til Phuket fra December 2012, som modvægt til Thai Airways. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 05/09-2012 18:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Som det ser ud nu er det billigste på Momomdo og Viviro. Men om priserne falder er jo svært og hvis rejse tiden så fordobles er det jo lige meget Turen går fra Ålborg-Amsterdam-Bangkok-Krabi med KLM og Thai fra Bangkok. Turen ud er 19 timer og 17 hjem. Jeg har håbet på at Thai kom med et tilbud, Århus-CPH-HKT, men billetterne er kun steget den sidste uge. Det er ligemeget turen går det Phuket eller Krabi, så sejler vi bare derfra til Koh Lanta ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.