Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg står og for besøg af noget familie fra DK her i okt. og vi har snakket om at tage en uge på Koh Samui.
Så nu ville jeg hører om der var nogle af jer der kunne foreslå/anbefale et godt hotel eller bungalow på Samui, selvfølgelig til rimelige penge, det vil blive i starten af november.
Jeg har aldrig været på Samui så alle svar er velkomene
Jeg var der i starten af året. Bemærk, at Lamai Inn 99 både har almindelige hotelværelser og bungalower. Jeg boede i et almindeligt værelse, hvilket var helt fint, men jeg kan forestille mig, at bungalowerne er endnu bedre.
Hej,
Jeg kan anbefale dig at proeve Baan Room Mai i Chaweng, herlige bungalows, har vaeret der flere gange, billige og udemaerket service
Paa den anden side af gaden ligger, Your Place, god strand restaurant o musik om aftenen, du sidder lige i vandkanten, meget flinke mennesker der er der
Held og lykke