Se indlæg|
firewall til smartphone
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2012 15:34
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja nu nærmer tiden så jo hvor man jo desværre er nød til og tage fra den danske vinter, og må tage til takke med den thailanske varme. Så ville jeg høre om der er nogle her inde der kender til en god (helst gratis) firewall til smartphone, har godt nok fået en gratis firewall downloadet, men er ikke sikker på den virker. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 10/09-2012 16:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
prøv avast |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/09-2012 18:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Hvilket styresystem? Hvis det er Android, har du så rootet telefonen? Det er, så vidt jeg ved, nødvendigt for alle firewalls på Android. Hvis du rooter - vær opmærksom på, hvad det betyder mht. garanti - så vil jeg også anbefale avast!, når det gælder en gratis firewall. Jeg har lavet en sammenligning mellem forskellige beskyttelsesprogrammer til mobiler, hvor du også kan sammenligne andre funktioner: http://kimludvigs.../mobil.php |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/09-2012 19:44
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Takker for svar, jeg har det der avg, men er det ikke kun et virusprogram? Har også et andet firewall, men er ikke sikker på om det er godt nok.droidwall hedder det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/09-2012 21:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Hvis du følger linket til min side kan du se, at AVG's mobilbeskyttelse netop ikke har en firewall. Droidwall er en såkaldt frontend til den firewall, der følger med i Android (og andre Linux-distributioner), den kræver, at du rooter telefonen. Jeg har ikke leget med den, da jeg ikke vil roote min telefon, men jeg kan forestille mig, at den kan være lidt nørdet at bruge i modsætning til fx den som avast! har (og som også kræver rooting). |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.