Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Når man har jagttegn i Dk og ren straffeattest, er der så nogen der ved hvordan det forholder sig med at konvertere dette til Thailand . Jeg har 1-årigt retirementvisa (50 år).
Altså, kan jeg medbringe dokumentation og få tilladelse til at anskaffe jagtvåben i Thailand, som jeg har det i Dk ?
Ved faktisk heller ikke om jagt dyrkes i Thailand - på samme vis som i Danmark.
Jeg har tidligere prøvet at spørge lidt ind til det i Thailand. Det nærmeste jeg er kommet et svar, er at der kun er "privat" jagt, hvilket jeg tolker som en slags krybskytteri.
MEGET LIDT informativ hjemmeside må jeg sige.
Gad vide hvordan det er med lovligheden når folk render rundt med jagtgeværer og plaffer løs på privat område. Forsikringer ?
Jeg mener personligt kan falang IKKE få våbenlicens i Thai.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
Men da er det nok smartest at holde bøssen i futteralet, så den ikke rustner.
Oops... Den skulle vist nok havde været postet under "sjove ting" hvis det da var sjovt... Sammen med dit indlæg SteenJ
Sorry, men keder mig her på job