Se indlæg|
til den gyldne trekant fra pattaya
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/09-2012 14:59
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nogle der kender en der tilbyder ture fra pat og til den gyldne trekant?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 16/09-2012 15:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Hvis du går kommer fra nord/Pattaya klang, igennem soi Buakhow og går forbi hotel Dania, så ligger der et lille rejse beuro inde på venstre hånd samme side som Dania, det er en pige der sidder pg styrer det sammen med hendes mand, de har turer med rundrejse i den gyldne trekant, det heder Thana Adventure Toure, jeg gav 11,500 bht for 4dage i TGT, med taxa fra hotellet til BKK til Chiang mai, blev hentet i lufthavnen i Chiang mai og blev kørt til hotellet med swimmingpool og på 4 dages 4 hjuls tækkere i conwoy rundt TGT incl hoteller og mad, og da turen sluttede blev jeg kørt fra hotellet og tilbage til lufthavnen i Chiang mai, derfra til BKK og taxa tilbage til mit hotel i Pattaya............Kanon fed tur, du ser hele TGT, kommer på riwer rafting-sejler på mekong-besøger bjerg stammer- kommer til Laos, osv. Go tur ![]() Iøvrigt alletiders T.A.T guider ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/09-2012 15:23
|
Ja det lyder ikke dårligt patinya, men hvis jeg skal ind i burma går det så ikke ud over mit visum, da jeg skal have for 6 uger. Men jeg kan jo bare selvfølgelig gøre det så jeg har de dage tilbage. Og tak for svaret, skal for første gang i meget lang tid være alene i thailand, det bliver skønt. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 16/09-2012 15:34
|
|
Du kommer ikke ind i Burma på denne tur Sony, du kommer op i bjergkæden hvor du ser Burma, men du kommer som skrevet til Laos..........det er virkelig en tur der skal prøves! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/09-2012 15:51
|
sorry selvfølgelig laos. Du skulle vel ikke have et link til dem i pattaya? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 16/09-2012 16:00
|
|
Nej desvære Sony!..........det gør mig ondt, men det er ikke så svært at finde, du skal som sagt lige forbi Hotel Dania og ca, 30 meter længere hen, det er shoppen lige før Biker klubben ( shark riders ), du kan sagtens finde det! Og Laos har du ingen problemer med noget visa, hvis du da i det hele taget skal vise pas, det gjorde vi ikke! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/09-2012 16:04
|
Det var nu bare for at se deres priser og udbud, men har da set det her fra c.m. Thana Adventure Toure på google, det ser da rigtig godt ud. Ja det er nok ikke svært at finde ved da hvor dania ligger og cafe FREM ligger. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 16/09-2012 16:07
|
|
Det er kanon..............prøv det, og du vil bestemt ikke fotryde!![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/09-2012 16:09
|
Fandt også lige det her http://www.thanaa...&Itemid=36 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 16/09-2012 16:13
|
|
Det er den jeg mener!...........det er altså en oplevelse! |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/09-2012 18:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Den gyldne trekant ligger i Pattaya ![]() ku" ik" la"vær....sorry.... |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 17/09-2012 08:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Klovn, jeg tror du taenker paa den Sorte Trekant
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 18/09-2012 08:37
|
|
Ja den trekandt er også en oplevelse![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.