Se indlæg
 Udskriv debat
Turkish Airlines
moccapigen
De sælger nogle rigtig billige flybilletter til Bangkok til foråret men er der nogern som har erfaring med Turkish Airlines?

Thomas72
Jeg har fløjet med Turkish til Thailand to gange og har været udemærket tilfreds, god service og god plads til fødderne foran. Og når jeg for tredje rejser til Thailand den 21. jan. '13, bliver det igen med Turkish fra ALL til BKK via IST. Jeg har givet 5700- for billetten.
Så Turkish vil jeg godt anbefale og jeg tror ikke du vil fortryde det, hvis du køber billetten hos dem.
Redigeret af Thomas72 d. 28/09-2012 23:35
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

hiks
Har fløjet med swiss, austrian, finnair, thaiair, sas, china air til bangkok.

Naaste gang flyver jeg med turkish air pga. pris, men god plads i saaderne, rigtig god service.

Service er nogenlunde som thai, men jeg elsker thai med deres direkte rute.

Kim Ludvigsen
Jeg har benyttet Turkish på alle mine rejser, undtagen én, som var med SAS. Turkish er normalt altid billigst, hvis man holder rejsetiden på under 17 timer, og hvis man tager højde for bonusopsparing. Og som andre har skrevet, er der fin plads og udmærket service.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Natpiraten
Har fløjet med tyrkerne flere gange og der er intet at klage over. Iøvrigt har de en fin rummelig rygebalkon i Istanpul og deres øl er også drikkeligt.Smile

maik
Har netop været i Thailand med Turkish Airlines - fra Aalborg - og er ok tilfreds.

Udrejsen tog ca. 18 timer og hjemrejsen tog ca 19 timer. Hvis jeg tager toget til Kastrup Lufthavn vil det tage næsten lige så lang tid.

Det bedste af det hele var imidlertid prisen, som var på kr. 3.600.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
AL 48
maik skrev:

Har netop været i Thailand med Turkish Airlines - fra Aalborg - og er ok tilfreds.

Udrejsen tog ca. 18 timer og hjemrejsen tog ca 19 timer. Hvis jeg tager toget til Kastrup Lufthavn vil det tage næsten lige så lang tid.

Flyver Turkish Airlines fra Ålborg??
-Undskyld,-dumt spørgsmål. Prøvede lige at Google og så at de var begyndt.
Prøvede så at undersøge "mine rejsetider", ud 21.December og hjem 19.Marts 2013.
Der var absolut intet billigt! - Kr. 8.684
Og turen ud = 19timer 15min.
Turen hjem= 31 timer 40min. !!!
Redigeret af AL 48 d. 29/09-2012 16:25

natty
Jeg har ikke fløjet med dem helt til Bangkok, men kun CPH-IST-CPH.
Jeg var meget imponeret på udrejsen, service og flymaden var faktisk noget af det bedste jeg nogensinde har fået på økonomiklasse. Grillede rejer i hvidløgsolie. Mums.

Anderledes på hjemrejsen. Personalet var forvirret og stresses, ikke et smil kunne man slå af dem.
Da min rejsekammerat havde fået sin flymad, kom turen til mig, og der var bare ikke mere!!!! Det er ikke noget jeg opdigter.
Jeg var et stort spørgsmålstegn og brokkede mig selvfølgelig, jeg havde kun fået morgenmad, uden at sige "sorry" eller noget andet, svarede stewarden mumlende, at jeg jo så måtte tage til takke med hans mad, men så kunne han ikke få noget at spise under rotationen i CPH.!!! Min kammerat og jeg så spørgende på hinanden og sagde samstemmende, "hvad sker der lige her." Gudskelov har vi begge humor, så vi begyndte bare at grine.

Shit happens selvfølgelig, men jeg har noget blandede oplevelser med dem.
De kan være rigtigt gode, men servicen kan også være rigtig ringe.
Pudsigt har en af mine bekendte oplevet fuldstændig det samme for en måned siden, super service fra CPH, kaotisk service og udgået for mad IST-CPH. Jeg ved ikke lige hvad der nogen gange sker for dem i Istanbul.

Til gengæld kender jeg også et par som har brugt dem flere gange til BKK, og de har været ganske tilfredse.
Jeg ville da også tage dem igen uden betænkeligheder, også til BKK, hvis pris og rejsetid er fornuftig.
Redigeret af natty d. 29/09-2012 19:11
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

hiks
Jeg fik rigtig laakert varmt mad cph-istanbul og igen istanbul-bangkok.

3 måltider mad på turen til bangkok har jeg aldrig oplevet hos de andre selskaber.

maik
AL 48 skrev:

maik skrev:

Flyver Turkish Airlines fra Ålborg??
-Undskyld,-dumt spørgsmål. Prøvede lige at Google og så at de var begyndt.
Prøvede så at undersøge "mine rejsetider", ud 21.December og hjem 19.Marts 2013.
Der var absolut intet billigt! - Kr. 8.684
Og turen ud = 19timer 15min.
Turen hjem= 31 timer 40min. !!!

Du skal være opmærksom på at Turkish Airlines kun flyver til og fra Aalborg mandag, onsdag og lørdag.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Thomas72
maik skrev:

For mit vedkommende vil det tage ca. 19 timer hver vej med ventetid i IST, fordelen er dog jeg sparer 2 x 432 kr. i togbillet, ved at flyve fra ALL.
De to forgangne gange hvor jeg har fløjet med Turkish fra Kastrup, har jeg tilkøbt en tilkobling fra og til ALL for 700 første gang og 750 anden gang.
Ved at flyve direkte fra ALL via IST sparer jeg et skifte og de 750, det svarer til fem gratis hotelovernatninger i LOS når vi snakker om værelser til 100-150 dkr. klassen.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Spring til debat: