Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hej var inde og kigge for et par dage siden hvor snakken gik om thai pigergik til nogel unge mænd og fik afløb fra disse farang med ølvom og hænge patter slagt mig nu ikke og si jeg køre alle over samme kam ,ved jo der er ligeså mange der ikke har det ...slet ikke det jeg vil sie bare der findes en film om det om disse piger der sælge sig selv ...men hvad gøre de så når de har fri , tjaaaa købe sig en fyr boytoy nå men der er link til you tube klip fra filmen som hedder whores glory beskrive det at være hmmm købes pige i 3 lande thailand inden og mexico altså ærd lige at bruge lidt tid på overraske mig lidt at man bare sample ind og ud som et andet stykke arbejde i thailand nå man sad der i vinduet og vente filmen kan måske findes på piratebay