Se indlæg|
sikkerhed
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 28/12-2005 12:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Hej.... Kan vi på nogen måde lægge pres på alle hotellerne i thailand som ligger ud til havet om at de skal være tilsluttet det varslings system før de får gæster...presse rejse baurer og andre rejse selskaber så de ved at folk kun vil bo på hoteller der er tilknyttet dette system ????? Hmmm nok en umulig opgave men jeg finder nu kun det er et naturligt krav at stille ![]() ens sikkerhed må da være noget af det vigtigste os som kan lide livet flyver jo heller ikke med ero flop..."vel"... var bare et lille ønske fra mig... ![]() mvh Parkpean... just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 28/12-2005 13:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jo da! proev at foreslaa hotellerne at opretter en fond som daekker omkostningerne til driften af varsling systemer! Paa hotelregningen anfoeres en pris for vaerelset puls bidrag til "tsunamifonden" for at sikre atde ikke snyder saa sender gaesten en kopi af regningen til fonden, som saa kryds chekker med indbetalingerne. Et evt. overskud kan jo vidre gives som tilskud til private thai der har brug for hjaelp til genopbygning eller til boern der har mistet familien. Det er bare et foreslag!
“Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/12-2005 13:41
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Er det ikke bedre at starte med at spørge, hvorfor hotellerne ikke hopper på limpinden. Måske fungrer system ikke, og hvorfor skal hotellerne så betale... Måske kommer det til at funge i fremtiden, men nu er det jo en joke. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 28/12-2005 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
hmmm det vi så på that tv med afprøvning af systemet virkede perfekt mvh Parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/12-2005 14:16
|
Hej, Jo da, for sidste gang virkede det ikke for åben skærm, så denne gang skulle det, men det er også nemt, når alle ved, at det er en prøve. Desuden er systemet alligevel forældet, når den næste tsunami kommer om cirka 1000 år. Der er masser af tid til at varsle en tsunami per telefon og højtalervogn, nu hvor man har lært at jordskælv også laver tsunamier andre steder end i Japan. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 28/12-2005 17:28
|
Tja virker eller virker ikke! jeg antog mere det var et spoergmaal om betalingen![]() prisen vil jo havne paa hotel regningwn og hvis man ser paa hvor mange gaester der idag vaelger hoteller der ser stort paa den almindelige sikkerhed, saa forstaar jeg egentlig godt at hotellerne ikke vil betale da det ville betyde pris stigninger og saa ved vi jo godt hvilket hotel man vaelger naeste gang ![]() ![]() Sikkerhed der virker i Thailand......................... det er vist oenske taenkning ![]()
“Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/12-2005 17:41
|
Hej, jorn skrev: Tja virker eller virker ikke! jeg antog mere det var et spoergmaal om betalingen ![]() prisen vil jo havne paa hotel regningwn og hvis man ser paa hvor mange gaester der idag vaelger hoteller der ser stort paa den almindelige sikkerhed, saa forstaar jeg egentlig godt at hotellerne ikke vil betale da det ville betyde pris stigninger og saa ved vi jo godt hvilket hotel man vaelger naeste gang ![]() ![]() Sikkerhed der virker i Thailand......................... det er vist oenske taenkning ![]() ![]() Jeg tror stadig ikke på det. Beklager. Det har intet med sikkerhed at gøre, men har blot at gøre med vesterlandsk hysteri. Nu er det på mode og politisk korrekt at beskytte mod tsunami. Det er det, men der kommer ingen tsunami; det er kun en vesterlandsk illusion om udødelighed, som skal opretholdes for enhver en pris. Vi vil dø alligevel, men af noget andet, bad luck. |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 28/12-2005 18:10
|
jeg har en tendens til give dig ret, KronbergTH. Vi kan ikke forudse alt og jo, vi skal herfra, det ta'r jo kun 5 minutter, men vi vil jo saa gerne blive her lidt laengere ![]() “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 28/12-2005 23:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jorn: det ta'r jo kun 5 minutter, Hva søren - har de åbnet Fakta butikker i Thailand?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.