Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Peberrod i Thailand
handy
Hej er der nogen her der har fundet peberrod i Thailand......havde nogle bæger med fra Dk,men så så noget der lignede på en prik i et supermarked men det var det så ikke.....og hvis ja er der nogen der kender navnet på Thai...God weekend..Smile

ABS
De har peberrod i div. Villa marked butikker som kun findes i Pattaya, Bangkok, Phuket og Hua Hin. Ser set det i 2 Foodlands i Bangkok også.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Anonym Bruger
ABS skrev:

De har peberrod i div. Villa marked butikker som kun findes i Pattaya, Bangkok, Phuket og Hua Hin. Ser set det i 2 Foodlands i Bangkok også.

Spændende...

I hvilken form sælger de peberrod.? Hele peberrod, høvlet or what.?

Har selv flere bægre, med høvlet peberrod med mig, her ud hver gang.

Talte med et firma i Dk, som hedder Carlsen (sælger breve med høvlet peberrod) og de oplyste,
at man sagtens kan fryse det.

Det har jeg så gjort siden, med stor succes.

Køber det som små bægre i Netto ca. 7 kr. De vejer ingen ting, det er derfor let, at få andre til at ta' med
her ud.
Redigeret af Anonym Bruger d. 19/10-2012 08:58

handy
Så er der afgang til villa marked......så jeg kan få peberrod på min roastbeef.....og min wienersnitsel nu har jeg for en gang skyld husket masser af dåser med benfri sild som jeg hadede som barn men nu er et most.....takker for hjælpen...Smile

Spring til debat: