Se indlæg|
Ringe fra Thailand til VN & LAO billig.
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 30/10-2012 18:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Når Jeg rejser til Thailand den 21. jan. og næsten otte uger frem næste år. Har Jeg en kammerat som er Vietnam og en veninde som er i Laos på samme tidspunkt. Det kunne være rart hvis man kan ringe til dem, da Jeg har planer om at mødes med dem og de foregående, Jeg har været i Thailand har Jeg købt taletidskort fra 12call. Og der kan man ringe billig til DK hvis man trykker 00945XXXXXXXX istedet for +45XXXXXXXX. Jeg vil derfor spørge om nogle af Jer på Dansk Thai Website ved, om det samme gøre sig gældende, hvis man vil ringe til Vietnam, Laos og evt. Cambodja?. På forhånd tak. Vh. Thomas. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 30/10-2012 20:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Thomas72 skrev: Når Jeg rejser til Thailand den 21. jan. og næsten otte uger frem næste år. Har Jeg en kammerat som er Vietnam og en veninde som er i Laos på samme tidspunkt. Det kunne være rart hvis man kan ringe til dem, da Jeg har planer om at mødes med dem og de foregående, Jeg har været i Thailand har Jeg købt taletidskort fra 12call. Og der kan man ringe billig til DK hvis man trykker 00945XXXXXXXX istedet for +45XXXXXXXX. Jeg vil derfor spørge om nogle af Jer på Dansk Thai Website ved, om det samme gøre sig gældende, hvis man vil ringe til Vietnam, Laos og evt. Cambodja?. Hvis i bruger Iphone eller smartphone alle 3 og instalerrer en app som heder Viber kan i ringe gratis til hinanden,hvis den der ringer op er på 3G net eller wi fi.En anden app der heder Tango kan det samme og de er ganske gratis at hente til tlf.Og de er gratis at bruge kan man forlange det bedre. På forhånd tak. Vh. Thomas. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 30/10-2012 20:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ja, det kan du, er bare ikke sikker på om du skal taste 009 eller et andet 3 ciffer først, spørg evt. der hvor du køber dit top up. / 7Elleven lidt fra 12call : http://www.ais.co...make.shtml Remark: - Pressing "+" will route call to access code 005, provided by AIN GlobalComm. - International call services from other providers can be accessed directly by pressing 001 or 005 or 007 or 008 or 009 or 00500. - Charging rate for each access code varies. http://www.ais.co...2-Call.pdf ( kun afsnit 8 som er på engelsk ) Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 30/10-2012 20:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
jh skrev: Thomas72 skrev: Når Jeg rejser til Thailand den 21. jan. og næsten otte uger frem næste år. Har Jeg en kammerat som er Vietnam og en veninde som er i Laos på samme tidspunkt. Det kunne være rart hvis man kan ringe til dem, da Jeg har planer om at mødes med dem og de foregående, Jeg har været i Thailand har Jeg købt taletidskort fra 12call. Og der kan man ringe billig til DK hvis man trykker 00945XXXXXXXX istedet for +45XXXXXXXX. Jeg vil derfor spørge om nogle af Jer på Dansk Thai Website ved, om det samme gøre sig gældende, hvis man vil ringe til Vietnam, Laos og evt. Cambodja?. Hvis i bruger Iphone eller smartphone alle 3 og instalerrer en app som heder Viber kan i ringe gratis til hinanden,hvis den der ringer op er på 3G net eller wi fi.En anden app der heder Tango kan det samme og de er ganske gratis at hente til tlf.Og de er gratis at bruge kan man forlange det bedre. På forhånd tak. Vh. Thomas. Tango er en god app. men Apple's eget Facetime er også udmærket, men husk at bruge Wi-Fi ellers så koster det. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 30/10-2012 21:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
TG950 skrev: ja, det kan du, er bare ikke sikker på om du skal taste 009 eller et andet 3 ciffer først, spørg evt. der hvor du køber dit top up. / 7Elleven lidt fra 12call : http://www.ais.co...make.shtml Remark: - Pressing "+" will route call to access code 005, provided by AIN GlobalComm. - International call services from other providers can be accessed directly by pressing 001 or 005 or 007 or 008 or 009 or 00500. - Charging rate for each access code varies. http://www.ais.co...2-Call.pdf ( kun afsnit 8 som er på engelsk ) Tak for linkene og efter Jeg har rodet lidt på websiden. Kom Jeg frem til den her: http://www.ain.co...0_faq.html Og efter hvad Jeg selv kom frem til, skal man trykke 00500 istedet for +. Ved at klikke på Country & Rate på venstre side, kan man tjekke minut priserne i alle landene. Laos 5 bath/min, Vietnam & Cambodja 14 bath/min Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.