Se indlæg|
Udskiftning af glas på HTC One X
|
|
| THansen |
Lagt på d. 18/11-2012 08:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Hej Min mobiltelefon røg desværre ud af skjorte lommen i går, og nu er glasset revnet 'pænt' meget - mobilen virker dog stadig. Nogen som kender et sted i Bangkok hvor jeg kan få udskiftet glas + touchmodul? Gerne lidt mere specifikt end bare MBK, Pantip Plaza etc |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 18/11-2012 10:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
THansen skrev: Hej Min mobiltelefon røg desværre ud af skjorte lommen i går, og nu er glasset revnet 'pænt' meget - mobilen virker dog stadig. Nogen som kender et sted i Bangkok hvor jeg kan få udskiftet glas + touchmodul? Gerne lidt mere specifikt end bare MBK, Pantip Plaza etc Ja MBK som du selv skriver , 4-5sal - det er desværre ikke muligt at anbefale dig et konkret sted da der er 1000 vis af boder der laver det samme der....gå op og kig , spørg dig for om prisen i de forskellige boder....tror ikke du vil have så meget held med det i Panthip... Men hvis ikke de kan lave den i MBK , kan de sgu nok ikke lave den nogle steder....! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 18/11-2012 11:04
|
pdrhan skrev: THansen skrev: Hej Min mobiltelefon røg desværre ud af skjorte lommen i går, og nu er glasset revnet 'pænt' meget - mobilen virker dog stadig. Nogen som kender et sted i Bangkok hvor jeg kan få udskiftet glas + touchmodul? Gerne lidt mere specifikt end bare MBK, Pantip Plaza etc Ja MBK som du selv skriver , 4-5sal - det er desværre ikke muligt at anbefale dig et konkret sted da der er 1000 vis af boder der laver det samme der....gå op og kig , spørg dig for om prisen i de forskellige boder....tror ikke du vil have så meget held med det i Panthip... Men hvis ikke de kan lave den i MBK , kan de sgu nok ikke lave den nogle steder....! Tak for dit svar, som jeg så ikke kan bruge til så meget, da jeg efterlyste noget konkret og ikke bare "....gå op og kig , spørg dig for om prisen i de forskellige boder..." Den havde jeg ligesom tænkt på i forvejen...men det kan tage ret lang tid da HTC ikke er ret kendt i Thailand/Bangkok sammenlignet med iPhone, Samsung og BB. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 18/11-2012 11:22
|
|
THansen skrev: pdrhan skrev: THansen skrev: Hej Min mobiltelefon røg desværre ud af skjorte lommen i går, og nu er glasset revnet 'pænt' meget - mobilen virker dog stadig. Nogen som kender et sted i Bangkok hvor jeg kan få udskiftet glas + touchmodul? Gerne lidt mere specifikt end bare MBK, Pantip Plaza etc Ja MBK som du selv skriver , 4-5sal - det er desværre ikke muligt at anbefale dig et konkret sted da der er 1000 vis af boder der laver det samme der....gå op og kig , spørg dig for om prisen i de forskellige boder....tror ikke du vil have så meget held med det i Panthip... Men hvis ikke de kan lave den i MBK , kan de sgu nok ikke lave den nogle steder....! Tak for dit svar, som jeg så ikke kan bruge til så meget, da jeg efterlyste noget konkret og ikke bare "....gå op og kig , spørg dig for om prisen i de forskellige boder..." Den havde jeg ligesom tænkt på i forvejen...men det kan tage ret lang tid da HTC ikke er ret kendt i Thailand/Bangkok sammenlignet med iPhone, Samsung og BB. Hmm - så har du da vidst ikke været i MBK!!! Beklager du ikke kan bruge det til meget - held og lykke med at få den repareret hvis du ikke selv gider gøre en indsats for det derude - og jo, HTC er ligeså kendt ....,man får ikke en sådan reparation serveret på et sølvfad! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 18/11-2012 15:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Sådan kan det gå når man vil hjælpe af et godt hjerte Peder.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 18/11-2012 18:04
|
|
Hehe - tjaa sådan er det desværre nogle gange...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/11-2012 19:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
her er en kontakt side til HTC ( hvis det ikke er for besværligt ) http://www.htc.co...w/contact/ du kan også prøve deres Facebook side, men det kræver lidt tastatur arbejde http://www.facebo... Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/11-2012 15:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Eller kan skyldes THansen manglende kendskab til HVAD der kan fåes i Thailand af elektroniske varer og ofte at de fåes længe før at de er tilgængelige i DK. Og jeg ville gerne vove den påstand at Thailand kendte til HTC produkter længe før at vi i DK hørte om mærket HTC. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 19/11-2012 16:33
|
Lung Yao skrev: Eller kan skyldes THansen manglende kendskab til HVAD der kan fåes i Thailand af elektroniske varer og ofte at de fåes længe før at de er tilgængelige i DK. Og jeg ville gerne vove den påstand at Thailand kendte til HTC produkter længe før at vi i DK hørte om mærket HTC. ![]() . For min skyld kan du vove alle de påstande du har lyst til, men hvad har det så med sagen at gøre? Hvad jeg har af kendskab til elektroniske varer i Thailand og hvornår de har været tilgængelige er vel også irrelevant. Jeg har påstået at HTC ikke er lige så kendt i Thailand som iPhone, Samsung og BB, og det mener jeg så stadigvæk. Jeg har de seneste 2 år flere gange forsøgt at købe tilbehør/reservedele til HTC telefoner, først en Desire og nu en One X og det har altså ikke været ligetil og har taget væsentlig længere tid end hvis jeg skulle købe samme dele til eks. iPhone. Indkøbsturene er foregået alene og sammen med thailandske venner. Jeg har spurgt nogle af mine thailandske bekendte, og de er enig med mig i at HTC ikke er så udbredt/kendt i Thailand/Bangkok sammenlignet med iPhone og BB - der var ikke nogen af de adspurgte (3 personer) som kunne nævne en ven (udover mig) som ejede en HTC telefon. Måske ikke den mest repræsentative undersøgelse men efter min mening nok til at affeje påstanden om at HTC er ligeså kendt som iPhone og BB i Thailand. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/11-2012 16:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Det var så Din mening og Jeg havde min. Så længere bliver det ikke, så held og lykke med din søgen, især med den tone du lagdte overfor Pdrhan. Personligt : I don't care more or less. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/11-2012 17:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
HTC's markedsandel: i Thailand: http://www.nation...93631.html i Danmark: http://m.epn.dk/t...802259.ece Så HTC er anslået sådan cirka lige store i begge lande. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 19/11-2012 17:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Her skulle der være en chance for få dim tlf repareret,men der står desværre ikke noget om de har hente/bringe service. https://foursquar...b6b92660aa |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 19/11-2012 18:19
|
jydetampen skrev: Her skulle der være en chance for få dim tlf repareret,men der står desværre ikke noget om de har hente/bringe service. https://foursquar...b6b92660aa Stor tak til Jydetampen for tipset/linket ![]() Jeg var forbi HTC Service Center tidligere i dag og reparationen vil koste 7000 baht i reservedele og 1100 baht i arbejdsløn. Det tager ca. 2 uger at fremskaffe reservedelen og udskiftningen tager 3 dage. Jeg ved ikke om de tilbyder hente/bringe service, men det skulle ikke være det store problem at komme til/fra service centret da Fortune Town som centret ligger i er placeret tæt på MRT Rama 9. Prisen synes en anelse høj og jeg vil prøve MBK og/eller Pantip Plaza for en lavere repationspris. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 19/11-2012 20:12
|
|
THansen skrev: Lung Yao skrev: Eller kan skyldes THansen manglende kendskab til HVAD der kan fåes i Thailand af elektroniske varer og ofte at de fåes længe før at de er tilgængelige i DK. Og jeg ville gerne vove den påstand at Thailand kendte til HTC produkter længe før at vi i DK hørte om mærket HTC. ![]() . For min skyld kan du vove alle de påstande du har lyst til, men hvad har det så med sagen at gøre? Hvad jeg har af kendskab til elektroniske varer i Thailand og hvornår de har været tilgængelige er vel også irrelevant. Jeg har påstået at HTC ikke er lige så kendt i Thailand som iPhone, Samsung og BB, og det mener jeg så stadigvæk. Jeg har de seneste 2 år flere gange forsøgt at købe tilbehør/reservedele til HTC telefoner, først en Desire og nu en One X og det har altså ikke været ligetil og har taget væsentlig længere tid end hvis jeg skulle købe samme dele til eks. iPhone. Indkøbsturene er foregået alene og sammen med thailandske venner. Jeg har spurgt nogle af mine thailandske bekendte, og de er enig med mig i at HTC ikke er så udbredt/kendt i Thailand/Bangkok sammenlignet med iPhone og BB - der var ikke nogen af de adspurgte (3 personer) som kunne nævne en ven (udover mig) som ejede en HTC telefon. Måske ikke den mest repræsentative undersøgelse men efter min mening nok til at affeje påstanden om at HTC er ligeså kendt som iPhone og BB i Thailand. Har selv haft et par HTC telefoner , Desire Z samt HTC Hero og en HTC Incredible S - alle kunne jeg med lethed få reservedele,covers mm til i MBK på 4-5 sal som jeg skrev i mit første indlæg,men det kræver men gider suse lidt rundt i MBK og spørge sig for,søg og led og man finder....jeg har ALDRIG været ude for IKKE at kunne få hvad jeg søgte i MBK!! Men THANSEN , det kommer sgu ikke til DIG - DU skal komme til DEM ....eller prøve , måske i....... T HANSEN......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.