Se indlæg|
Konen var en mand...!
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 28/11-2012 07:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Dette kunne såmænd også ske i Thailand, meget sjov historie. ![]() http://www.bt.dk/...ar-en-mand |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/11-2012 08:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Tja såfremt de har levet lykkeligt sammen i 19 år ?? så er der sikkert en anden grund til at fjolset vil sparke ham hende ud ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/11-2012 13:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sank skrev: Højt sandsynligt dette her, ellers havde de nok levet "lykkelige" i de næste 19 år Tja såfremt de har levet lykkeligt sammen i 19 år ?? så er der sikkert en anden grund til at fjolset vil sparke ham hende ud ![]() ![]() Min ældste søn så hende nogle gange i en natklub. Hun begyndte at gå med meget udfordrende tøj - de der ultrakorte nederdele og små toppe, så hendes mavemuskler var blottede. Til sidst begyndte der er florere nogle rygter, og efter Jan opdagede nogle romantiske beskeder fra andre mænd på Monicas computer, konfronterede han hende med rygterne om hendes virkelige køn. Skænderiet blev så voldsomt, at politiet blev tilkaldt. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 29/11-2012 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
det er sgu da utroligt fjoldst ikke har opdaget der var forfalsket lidt,så godt kan en kønsskifteopperation sgu heller ikke laves......det nægter jeg simpelthen at tro på...... fanme en ulækker måde at bedrage folk på Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 29/11-2012 17:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Skulle há gået til Louis Nielsen..... Men dem har de nok ikke i Holland
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/11-2012 13:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
buffalo skrev: det er sgu da utroligt fjoldst ikke har opdaget der var forfalsket lidt,så godt kan en kønsskifteopperation sgu heller ikke laves......det nægter jeg simpelthen at tro på...... fanme en ulækker måde at bedrage folk på Prøv at overbevise det par danskere som "har prøvet det", dog ikke i 19 år mig bekendt. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Tja såfremt de har levet lykkeligt sammen i 19 år ?? så er der sikkert en anden grund til at fjolset vil sparke ham hende ud 

Skulle há gået til Louis Nielsen..... Men dem har de nok ikke i Holland