Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min thailandske kæreste er lige ankommet til Danmark og skal være her i 2 måneder.
Vi tænker, det kunne være rart for ham også at møde nogen her i Danmark, der kender til hans egen kultur eller sprog og ville derfor høre, om nogen herinde kender til mødesteder eller arrangementer i Århus-området for personer fra Thailand eller tilknytning til Thailand?
Tag på restaurant White Elephant. Indehaverende er involveret i de fleste arrangementer i Jylland og hendes bror (som arbejder i restauranten) spiller i et thai-band, så de kender måske også til nogle arrangementer. Ellers kan man hurtig falde i snak i de lokale thai-butikker eller i thai-templerne. Der ligger bl.a. Dhammakay templet i Juelsminde. Held og lykke med det. Jeg er desværre selv fra København, så det er begrænset hvad jeg kan bidrage med.