Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt tiltag fra VOIPdiscount:
Lung Yao
Nu er Voipdiscount ved at gå DTAC - 12Call - True Move, bankerne, m.m. i bedene med følgende tilbud:

Optanke venindes/ven - konens - M.n.... mobil konto fra dit eget VOIP konto:

Dear customer,
We have launched a new useful service just for you!
From now on you can recharge mobile phones of friends and family in Thailand with Voipdiscount! It´s an easy and safe way to recharge prepaid phones within seconds. The money will be sent to their mobile phone directly, they don´t need to open any account!

Læs mere :
https://www.voipd...harge/info

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

vandango
Lyder dyrt.

Sidst jeg tankede 10 Euro op på min VoipDiscount konto, blev jeg bonget 92,77 kr. Hvis det er fra dén konto jeg kan overføre, er det da for dyrt.

Har prøvet at tanke min forlovedes mobil op fra Kasikornbank's homebanking med 300 baht.
Blev så kun bonget de 300 baht.
Der gik kun en ½ time, så kørte hendes mobil igen.

soi khaotalo
samme service tilbydes også hos bangkok bank, behøver dog ikke netbank man ringer bare +6626455555
og trykker sig igennem menyen så trækkes der kun det beløb, som overføres til din mobil.

Lung Yao
vandango skrev:

Lyder dyrt. Headbanger

Sidst jeg tankede 10 Euro op på min VoipDiscount konto, blev jeg bonget 92,77 kr. Hvis det er fra dén konto jeg kan overføre, er det da for dyrt.
...................................................................

Der er stadigt nogle som tror at ALT er gratis. Både undertegnede og ALLE andre som benytter VOIPdiscount har betalt ved optankning:
10€ + 2,30(2,50) i gebyr (har altid været) = 92, 03 Kr (afhængig af dagens kurs).

.
Redigeret af Lung Yao d. 07/01-2013 15:14
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
soi khaotalo skrev:
samme service tilbydes også hos bangkok bank, behøver dog ikke netbank man ringer bare +6626455555
og trykker sig igennem menyen så trækkes der kun det beløb, som overføres til din mobil.

Lyder også fint hvis man kan også gøre det, når det drejer om ven/venindes eller Mia N. mobil.
Der er desvære stadigt mange [url=http://www.dansk-thai.dk]Dansk Thai Website[/url] medlemmer som selv benytter VOIP , men som hverken har bank konto i Thailand og endnu mindre Netbanking.

.

Spring til debat: