Se indlæg|
Tandlæge i Bangkok?
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/01-2013 09:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen der kan anbefale en rigtig god tandlæge i Bangkok, fordi jeg lider af tandlæge skræk, og skal have lavet en krone, det er jo en jungle at finmde rundt i? og priserne svinger også en hel del? Ved ikke om der er nogen der kender denne og evt, kan sige god eller ikke god for? http://www.silomd... Mvh Michzael |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/01-2013 10:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Vi har prøvet forskellige steder: Bangkok, Isaan og Pattaya, hvor vi er gået ind fra gaden, som hos en frisør på Vesterbro. Og det har været fint hver gang. Til sammenligning ligner den du har fundet nærmest et tandlæge-hospital. Jeg ville ikke være det mindste betænkelig. God fornøjelse! ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 12/01-2013 11:29
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.perfec...l-fees.php Jeg har brugt denne klinik i over 3 aar og ingen beklagelser. Godt arbejde og de forstaar tandlaegeskraek for jeg lider af det samme. ![]() Mvh |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/01-2013 13:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Frank skrev: Vi har prøvet forskellige steder: Bangkok, Isaan og Pattaya, hvor vi er gået ind fra gaden, som hos en frisør på Vesterbro. Og det har været fint hver gang. Til sammenligning ligner den du har fundet nærmest et tandlæge-hospital. Jeg ville ikke være det mindste betænkelig. God fornøjelse! ![]() 100% enig og det eneste som man kunne evt. frygte er : ความเจ็บปวดในกระเป๋าสตางค์ . ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 13/01-2013 05:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
http://www.dental...angkok.com Godt, men måske også lidt dyrere end så mange andre. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 13/01-2013 08:40
|
Ligesom at gaa paa Bumrungrad med medicin priser der ligger betydeligt over prisen paa gaden. |
|
|
|
| Ksoerensen |
Lagt på d. 28/07-2014 15:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Jeg plejer også at bruge dental hospital bangkok. Lidt dyr, men det er virkelig i orden det de laver. Jeg vil gerne advare mod at bruge Dental Clinic Asoke. Prøvede den en gang og de fandt 5 huller. Dette ved jeg ikke passer, da jeg havde fået tjekket mine tænder hjemme fra og fået afvide at jeg kun havde et hul. Jeg tog derefter på dental hospital bangkok og de fandt kun et hul. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 28/07-2014 16:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Uanset hvad så gå ikke herind hvis du vil have en god pris ! http://www.drsuni... Jeg var på det tidspunkt ikke så prisbevidst på Tandlæger i Thailand, ej heller undersøgte jeg priser - Men jeg fik lavet en rodbehandling + sat en krone i over 2 omgange . de kostede rundt de 40.000 THB Men jeg må sige at han var dygtig og servicen var god og har aldrig haft nogle problemer med kronen siden. Bare lige en Prisadvarsel ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/07-2014 16:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har fået lavet 3 kroner på http://www.dental...ngkok.com/ Der er ikke noget at klage over, tjekket hos min DK tandlæge, alt er perfekt. Den tandlæge hvor jeg har fået lavet kroner , laver kun kroner og ikke andet Men til alm. undersøgelse har de hvergang fundet et hul som jeg har afslået at få lavet. Og hvergang er hullet på mystisk vis forsvundet, når jeg senere er landet i min DK's tandlæges stol. Det er simpelthen utroligt hvad 11 timers flyvning kan gøre
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 28/07-2014 18:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Kan som John også kun sige godt om Dental Hospital Bangkok.. ikke de billigste men 100 % iorden og de taler engelsk og du får lagt en behandlings plan med priser så du ved hvor meget det kommer til at koste samlet... thumbs up herfra... |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 29/07-2014 03:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Har benyttet Dental Hospital Bangkok utallige gange. Tror ikke de er billige, men alle taler perfekt engelsk. Og jeg har været ganske tilfreds med behandligerne Det virker som om hver tandlæge på Dental Hospital Bangkok har netop deres speciale. Dvs. man skifter tandlæge afhængig af hvad der skal udføres. Men det burde jo umiddelbart være et udtryk for, at man får den bedste behandling. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 29/07-2014 05:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Efter at havde prøvet diverse klinikker på gaden som jeg ikke var tilfreds med. Skiftet jeg til Mongkutwattana General Hospital på chaengwattana Rd. Da jeg har fået fortalt at det var dem man skulle se, da de lavet godt arbejde, Det er bla dem folk kommer ud til efter trafikuheld og skal havde lavet deres tændene. Og de første 2 gange var som der hjemme i lille Danmark, MEN så kom der nye tændlæger til hospitalet, også stoppet jeg da de var for dårlige til det, og til den mere pris, Så kom Jyden op i mig og jeg stoppet der. Hvis man bo her nede, er der en mulighed for at benytte den "gratise" klinik som Thai får ordenes der tænder ved, Den der er gratise igennem de betale 100 baht pr måned for gratise hospital, tandlæge med mere. Ved dog ikke om alle disse klinikker vil det, Den jeg bruger høre under et Government Hospital i området. Det er jo Thailand, og hvad man kan et sted, er ikke sikkeret man kan et andet sted.. Konen spurgte om vi skulle forhøre os om de ville lade mig bruge den klinik "hospital" tandlæge afd , som "normalt" er for Thai. Var med konen der over, og efter hendes besøg ved tandlægen, forspurgte vi omkring dette. Og ja det vil de meget gerne, MEN Fa-Rang kunne ikke få det gratise !! Så jeg prøvet det, og for pokker mand er jeg glad idag. Arbejdet er lige så godt som Danske tandlæger / bedre. De 3 tandlæge jeg har haft til nu, snakket alle fint English. Og prisen er ca 30% af hver jeg plejer at betaler, Så et styk glad Jyde !!!! Så det er så blevet mit "tandhus", hvor jeg går til kontrol hver 6-7 måned. Konen ringer ca 30 dage før og får en tid. Hvis det er noget de ikke kan nå at klare på "eftersyn" dagen, har jeg den ene gang fået en tid indenfor 7 dage til at lave det. Der bliver ringet ca kl 08:00 - 08:30 Hvis de aflyser, og så får man en ny tid indenfor kort tid. Det er nu fin service, når man påtænke vi er i Thailand. he he |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/07-2014 07:33
|
Fint tidspunkt jeg skal nemlig til tandlægen inden, jeg skal til Danmark, så navn og adresse vil være kanon? Har du fået lavet noget arbejde S's huller indsprøjtninger/bedøvelse fordi mange tandlæger kan ikke ligge en ordentlig bedøvelse, men skal stikke 3-4-5 gange? Mvh Michael Bade-Dyr skrev: Efter at havde prøvet diverse klinikker på gaden som jeg ikke var tilfreds med. Skiftet jeg til Mongkutwattana General Hospital på chaengwattana Rd. Da jeg har fået fortalt at det var dem man skulle se, da de lavet godt arbejde, Det er bla dem folk kommer ud til efter trafikuheld og skal havde lavet deres tændene. Og de første 2 gange var som der hjemme i lille Danmark, MEN så kom der nye tændlæger til hospitalet, også stoppet jeg da de var for dårlige til det, og til den mere pris, Så kom Jyden op i mig og jeg stoppet der. Hvis man bo her nede, er der en mulighed for at benytte den "gratise" klinik som Thai får ordenes der tænder ved, Den der er gratise igennem de betale 100 baht pr måned for gratise hospital, tandlæge med mere. Ved dog ikke om alle disse klinikker vil det, Den jeg bruger høre under et Government Hospital i området. Det er jo Thailand, og hvad man kan et sted, er ikke sikkeret man kan et andet sted.. Konen spurgte om vi skulle forhøre os om de ville lade mig bruge den klinik "hospital" tandlæge afd , som "normalt" er for Thai. Var med konen der over, og efter hendes besøg ved tandlægen, forspurgte vi omkring dette. Og ja det vil de meget gerne, MEN Fa-Rang kunne ikke få det gratise !! Så jeg prøvet det, og for pokker mand er jeg glad idag. Arbejdet er lige så godt som Danske tandlæger / bedre. De 3 tandlæge jeg har haft til nu, snakket alle fint English. Og prisen er ca 30% af hver jeg plejer at betaler, Så et styk glad Jyde !!!! Så det er så blevet mit "tandhus", hvor jeg går til kontrol hver 6-7 måned. Konen ringer ca 30 dage før og får en tid. Hvis det er noget de ikke kan nå at klare på "eftersyn" dagen, har jeg den ene gang fået en tid indenfor 7 dage til at lave det. Der bliver ringet ca kl 08:00 - 08:30 Hvis de aflyser, og så får man en ny tid indenfor kort tid. Det er nu fin service, når man påtænke vi er i Thailand. he he |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 29/07-2014 09:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Hej Michael, har sendt dig en PB med telefon nummer mere. Som jeg skriver de kan ikke klar alt, de har deres begrænsning helt naturlige, Men vi har ikke mødt grænsen endnu. Det er ikke for at andre ikke vide det, Skal nok sende til andre, hvis de bo i Nonthaburi / Tæt på Pakkret, Ellers er der ingen grund til det. Vi kan ikke finde info om klinikken på nettet, nok fordi den er for lille. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/07-2014 07:40
|
http://2me.jp/pos... Saa er der noget ved at gaa til tandlaege. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 30/07-2014 09:12
|
Venligst fortæl hvor den klinik ligger henne, det kunne være rart at få noget andet at tænke på, når man sidder i den forbandede stol! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/07-2014 09:20
|
Michael Andersen skrev: Venligst fortæl hvor den klinik ligger henne, det kunne være rart at få noget andet at tænke på, når man sidder i den forbandede stol! Damerne kunne godt ligne japanere, saa lidt langt at rejse, men hvad goer man ikke for bisserne. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.