Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Til sommer planlægger min familie og jeg at tage fra vores lejlighed i Jomtien til Koh chang nogle dage. Er der nogen der ved hvordan man nemmest kommer til Koh chang fra Jomtien og hvad det ca. koster. Og er der nogen der kan anbefale et sted at bo på øen(sandstrand er ikke et must) det får vi rigeligt af i Jomtien.På forhånd tak
Bonoe
I Soi Post Office Pattaya, et par butikker fra Copenhagen bar, og på samme side, ligger Ko Chang Travel.
De har mini busser til øen hver dag,
Jeg mener, at vi sidst betalte 600 bht. tur/retur. Og de kører jer helt til det bestilte hotel, som du iøvrigt
også kan bestille gennem deres store udvalg.
Gå ned på gaden og spørg, forstår ikke når man bor i Jomtien, at man spørger i dette forum???? når man er herude er det da ikke noget problem, sidste år var jeg på KHO Samet, skulle til Hua-Hin, meget hurtigt, spurgte mig omkring, næste morgen blev jeg jeg samlet op af en speedbåd på stranden, fragtet til fastlandet, kørt til Hua-Hin i taxa,
det tog 5 timet, alt inclucive 800 danske kroner, så bare kom igang,
Mvh NId.
Bravo Nid ... ....men vi er heldigvis forskellige,måske har bonoe allerede været på gaden for at spørge
og vil gerne have lidt extra info her fra sitet det kan jo også være at bonoe vil vide nogrt inden et ophold
i ferielejligheden,hvorfor ikke være imødekommende når der spørges.
Har boet her nogle gange de har hytte helt ude på klipperne men der er kun en 3-4 stykker som er rigtigt fede hvor du er helt privat , men kan ikke huske hvad nr hytter det er. men man skal ikke være dårligt til bens da man skal op fra vejen..elles er der værelser i forhuset hvor der også ligger en Dansk Thai restaurant med rigtig god mad og her snakker jeg om den Danske......tror sidst vi var der 2 år siden fik vi hytterne til 1200 pr nat....men som sagt har også boet der i noget halv kedeligt når de gode har været optaget....
Har boet her nogle gange de har hytte helt ude på klipperne men der er kun en 3-4 stykker som er rigtigt fede hvor du er helt privat , men kan ikke huske hvad nr hytter det er. men man skal ikke være dårligt til bens da man skal op fra vejen..elles er der værelser i forhuset hvor der også ligger en Dansk Thai restaurant med rigtig god mad og her snakker jeg om den Danske......tror sidst vi var der 2 år siden fik vi hytterne til 1200 pr nat....men som sagt har også boet der i noget halv kedeligt når de gode har været optaget....
billed 43 og 44 er fra den hytte du ser på forsiden at hjemmesiden.....