Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Da jeg har fået nyt visa kort inden vi tog afsted og jeg kommer hjem inden jeg skal betale ville jeg ændre mine kort oplysninger ,over nettet her fra Thailand, men når jeg vil ændre min kortoplysninger er det ikke muligt at komme ind på siden .
Jeg kan se alt på min side på Telmore , men det går galt når jeg skal ændre kortoplysninger , er der nogen der har oplevet samme problem.
Da jeg har fået nyt visa kort inden vi tog afsted og jeg kommer hjem inden jeg skal betale ville jeg ændre mine kort oplysninger ,over nettet her fra Thailand, men når jeg vil ændre min kortoplysninger er det ikke muligt at komme ind på siden .
Jeg kan se alt på min side på Telmore , men det går galt når jeg skal ændre kortoplysninger , er der nogen der har oplevet samme problem.
Har det noget med at gøre at du kører automatisk top up altså telmore selv trækker beløb hver måned/lavt indestående,prøv at deaktivere det om så kan lade sig gøre.Det skete for mig ved Lebara engang.