Se indlæg
 Udskriv debat
Kamerabutik i Kata området
Jeppe C
Hej alle, ved i om der findes en decideret kamerabutik i kata-området?

birkedhoj
Er i kata nu. Har ikke set noget der ligner. Men det store center i Patong måske. 15 min med taxi. Ellers sikkert i Phuket town.
Flyver PE med THAI altid

kiml
Du skal til Patong Jungceylon center, der er electronic oppe i toppen af centret. hvis du vil købe nyt er der ikke noget at hente.

Jeppe C
Tak for hjælpen, det vil jeg prøve! Det er bare et nyt uv-filter jeg skal have fat i. Er pt i Khao Lak og der er intet overhovedet der minder om en kamerabutik! Desuden er batteriet på mit ur røget, og et CR2032 batteri er også umuligt at opdrive!

Frank
Jeppe C skrev:

Tak for hjælpen, det vil jeg prøve! Det er bare et nyt uv-filter jeg skal have fat i. Er pt i Khao Lak og der er intet overhovedet der minder om en kamerabutik! Desuden er batteriet på mit ur røget, og et CR2032 batteri er også umuligt at opdrive!

Apropos batteriskift på uret: Er der virkelig ikke en butik som handler med ure i nærheden? Her plejer de at klare det yderst billigt.

birkedhoj
Du kan ikke bruge det nu jeppec. Men batteribyen.dk er gode
Flyver PE med THAI altid

ingolf
Både 16 og 32 kan du köbe over alt tex. Big C og 7/11.

Men som sagt, gå ind i hvilken som helst ur forretning, så ordner de det for 100baht.
Redigeret af ingolf d. 29/01-2013 16:02
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

rinpoche

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Hej Ingolf, off topic. Men svenske ord etc er velkomne, og jeg vil så blot føje hertil at dit danske er meget bedre end mit svenske Smile Respekt!

tingtong
Jeppe C skrev:

inden i big c i khao lak, den der ligger ud til hovedvejen, skulle der gerne være et par stykker, købte selv nogle ram der til mit kamera

Spring til debat: