Se indlæg|
dansk sprog til telefon...
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 23/02-2013 02:08
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
søger noget hjælp ang dansk sprog til en telefon som hedder http://www.siamph...e/iq_1.htm er det muligt at få dansk sprog til den den kan godt skrive sms på dansk men ville være fint hvis den også kunne få dansk menu...... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/02-2013 02:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hånden på hjertet, jeg vil blive meget overrasket hvis det er muligt. |
|
|
|
| poulditlev |
Lagt på d. 23/02-2013 04:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
det kan de lave hos tukcom i pattaya |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 23/02-2013 08:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Det er ikke alle mobiler de kan det på. Vi kunne kun få engelsk på en 'Galaxy'.......... og altså ikke dansk...! Så det er bare at forhøre sig hos en af alle de mobil butikker som er i hele Thailand. Fantastisk god weekend til alle ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/02-2013 08:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
hvis ikke tukcom i pattaya kan, så prøv det der i bangkok penzip plaza tror jeg det hedder
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/02-2013 08:35
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Først ville jeg prøve at se om man kan finde software (sprog) som kan downloades fra nettet til mobilen...hvis ikke så prøv dette: Det et forsøg værd...jeg gjorde det med en dansk nokia telefon som kun havde skandinavisk og engelsk sprog...den blev sat op til thai sprog så kæresten kunne få mobilen..samtidigt smed de musik og spil på gratis..300 baht.. Alle de 'officielle' Nokia forhandlere kunne ikke, så prøv de steder hvor de sælger telefoner fra små glasmontre, fx. 1. salen på flere Tesco Lotus'er el. lavere etager i de store indkøbscentre...gå efter stederne hvor der er computere sat op, typisk en fyr som ordner det. Hvis det er en i-Mobile, så forhør dig først i de officielle i-Mobile forretninger...det kan kendes ved deres grønne skilte "i-Mobile by SAMART", hvis de ikke kan ligger der som regel én af de overnævnte forretninger tæt på... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/02-2013 10:17
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
sony skrev: hvis ikke tukcom i pattaya kan, så prøv det der i bangkok penzip plaza tror jeg det hedder det hedder selvfølgelig panzip plaza Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 23/02-2013 10:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Er det en kopi kan det være svært over e-net. har prøvet at få omstillet en Nokia 7 hos Tucum men det kan de ikke. er du i DK så prøv en af de små butikker der reklamere med at åbne sim lås. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 23/02-2013 11:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
har nu prøvet flere steder her I hua hin og de siger at denne model kan man ikke så det er bare surt show..men eller tak for jeres hjælp....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 23/02-2013 11:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Panzip Plaza .. hedder det ikke med Pantip Plaza .. bare se med google .. nå men pyt I finder det nok alligevel ..![]() |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 23/02-2013 15:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
jeg har osse en i-mobile, godt nok 2 år gammel, men fik samme svar, kan ikke laves om til dansk |
|
|
|
| bitten |
Lagt på d. 23/02-2013 15:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 58 |
Hvis det IKKE er en kopi , kan du få det lavet i com, Pattaya. Men jeg fik besked fra ( nokia) om at man på deres hjemmeside kan finde en dansk menu til downloading. Om det også gælder for den du har tør jeg ikke sige , men prøv det. |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 23/02-2013 16:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
i-mobile er en thai ting, så den er vist kun kendt i asien |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Er det en kopi kan det være svært over e-net. har prøvet at få omstillet en Nokia 7 hos Tucum men det kan de ikke. er du i DK så prøv en af de små butikker der reklamere med at åbne sim lås.