Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Grunden til at jeg finder denne tragedie særlig interessant, er at jeg selv for under 25 dage siden stod på selvsamme strand, nemlig "Mae Ram Phung" i Rayong og selv købte "sugar canes" til (måske)* selvsamme elefant som altså lige har dræbt en voksen dame.
Normalt er jeg totalt imod at have noget med omvandrende elefanter at gøre og støtter aldrig de platugler der tjener penge på at have dyr i fangeskab (aber, løver, elefanter osv). Men netop denne gang var noget særligt fordi min søn for første gang var så tæt på en elefant. Han var selvfølgelig bange og græd, mens den dumme dansker gav den søde elefant noget at spise.....den søde elefant har lige dræbt et menneske, så helt dumme er de børn sgu ikke...
*jeg antager at det var den samme elefant da området ikke har så mange turister og jeg har derfor svært ved at tro at der går vildt mange elefanter i samme størrelse (2 år) i det område. Chancen for at de var de samme 'operatører' er derfor stor.