Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandsk prinsesse imponerer med sin stil
Webmaster
i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/Sirivannavari%20Nariratana/6165829-monaco-royals-marriage-guests_zps0fa6ba7c.jpg

Det plejer at være kronprinsesse Mary, hertuginde Kate, kronprinsesse Mette-Marit og kronprinsesse Victoria, der betegnes som modeikoner.
Men det lader til, at de har fået konkurrence fra Thailand. Den 26-årige thailandske prinsesse Sirivannavari Nariratana har nemlig netop imponeret med sin stil ved modeugen i Paris.

Søndag deltog hun ved modeshowet hos Chloé og John Galliano iført en kridhvid skindjakke, skindbukser, knaldrøde læber og moderigtige solbriller, skriver Minmote.no.

Se nærmere på:
- Thailandsk prinsesse imponerer med sin stil
- Er dette verdens kuleste prinsesse?
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
rinpoche
Hun er godt nok cool. Der kan de europæiske ækvivalenter godt pakke sammen. Smile

Anonym Bruger
ja, ligesom Yingluck har hun god stil.....mums...Wink

Folk der har set den famøse video hvor hun posere i bare bryster vil nok være enig i at hendes krop heller ikke er værst..

..men det samme synes asiaterne jo om vestlige kvinder...

rinpoche
Aow, JS, det kan du da ikke mene alvorligt, at hun skulle have poseret delvist afklædt? Smile

Anonym Bruger
undskyld...

jeg tog lige fejl....den video jeg referere til er med den kommende konge's nuværende kone, princesse Srirasm.

Hende på billede er princesse Sirivannavari, barn af den kommende konge fra en tidligere kone.

Hun er nok den lækreste i hele det Thailandske kongehus, hvis du spørger mig...med det mener jeg at hun gerne måtte støde ind i mig på golfbanen...

rinpoche
Hun er smuk og elegant.
Det er svært at forestille sig at hun har et ophav i den måske kommende konge.

TG950
rinpoche skrev:

Hun er smuk og elegant.
Det er svært at forestille sig at hun har et ophav i den måske kommende konge.

Ja, og det må siges at være ærgeligt for hende.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

phom
Hun er en meget smuk dame, burde sådan en smuk dame ikke have nogle brødre som kunne følge hende, de mange rejser uden mor eller brødere kan jo ofte blive kedelige.

Spring til debat: