Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min store kærlighed kom til Sverige i jan 2011 , med sine 2 dejlige piger
min kone hvade lavet papire på , at hun er alene med de 2 piger i thailand , efter hun var blevet stilt
fra den thai mand
Denne thai mand har ALDRIG vis interesse i de 2 piger ( i følge min kone )
dette forhold har været MEGET hårdt både for min kone og hendes børn , ( vold mod min kone og børnene )
fordi han manglet penge til at drikke for og spille for
disse papire er oversat til engelsk , og de Svenske myndigheder ( Skatteverket ) har copy af dem , så alt er ok her i Sverige
Min kone får penge fra Forsikrings kassen ( børne penge fra Staten ) og penge fra den bio. far ( thai mand )
MEN nu begynder min kone at høre at EX thai mand , at han spørge om de 2 piger , så nu er hun bange for
at han vil gå rettens gang , og få pigene tilbage
Min kone har og pigerne har opholdskort fra mig , som gælder i 5 år ( fordi jeg er EU borger men er flytte til Sverige )
1. Disse papire min kone har ( ensom stående ) fra Thailand , SKAL de fornyes hvert år ??
og kan det KUN fornyes i Thailand
Eller er der andre måder at gøre dette på ??
2. Kan denne Thai mand gå rettens gang og få pigene tilbage ??
( jeg tro nu bare han er mere intresset i at få penge ud af dette , Dette er min egne personlige mening )
Jeg håber nogle i dette forum kan hjælpe mig med at for løst dette problem
På forhånd tak