Se indlæg|
Rayban solbriller i Hua Hin
|
|
| Globetrotter |
Lagt på d. 29/03-2013 14:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Jeg er pt. i Hua Hin og overvejer at købe et par Rayban solbriller. Jeg har været hos 5-6 optikere i Hua Hin, og priserne ligger til min store forbavselse fra 9.000 til 11.000 bath, for et par Rayban. Ekspedienten tilbyder så typisk 20% rabat, men priserne er stadig langt over, hvad de kan købes for i DK. Det undrer mig meget, er der nogen der har stødt på det samme? Er der evt. nogen der ved, hvor man kan købe originale Raybans i Hua Hin til en fornuftig pris? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/03-2013 14:24
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg har de sidste gange købt briller online herhjemme, hvor jeg før i tiden købte briller i Thailand. Butikkerne og kæderne herhjemme har jeg droppet for mange år siden både på grund af pris, service og ventetid. Jeg har de sidste gange købt briller online hos: www.lensway.dk De har også lidt Ray Ban modeller på siden. Du kan se dem her og sammenholde priserne med dem i Thailand: www.lensway.dk/so... I øvrigt, hvis jeg husker korrekt så har én af de store kæder herhjemme "smidt" Ray Ban solbriller i nakken på kunder der købte almindelige briller i den sidste tid (se HER). Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Globetrotter |
Lagt på d. 29/03-2013 14:31
|
Tak for svar. Skal være i Thailand et stykke tid endnu, så derfor søger jeg en butik hernede. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 29/03-2013 16:53
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Top Charoen har haft Rayban på tilbud i den i den seneste tid. De har flere forretninger i Hua Hin. Konen købte for et par måneder siden. Tror hun gav 4500. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Globetrotter |
Lagt på d. 29/03-2013 17:22
|
Tak for tippet Clyde :-) |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 29/03-2013 18:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
clydehaumann skrev: Top Charoen har haft Rayban på tilbud i den i den seneste tid. De har flere forretninger i Hua Hin. Konen købte for et par måneder siden. Tror hun gav 4500. kan også anbefale Top Charoen, også denne butikskæde benytter sig af extra rabat på solbriller hvis man også køber f.eks læsebrller. adresse : Top Charoen Optical - Hua Hin Naret Damri Road, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan, 77110 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 29/03-2013 19:25
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Da jeg var taxa-chauffør i Danmark, da købte vi dem på en Shell-station. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.