Se indlæg
 Udskriv debat
søge sider flybillet
birkedhoj
Når jeg søger på fly billetter på div. søgemaskiner, kommer der, for det meste, forslag frem med de billigste priser. Jeg søger Premium economy med Thai, som jeg foretrækker. Faktisk er det kun MR.jet, jeg har set disse.
Skulle der være nogen med link jeg kan bruge ?

God week-end
Flyver PE med THAI altid

natty
Umiddelbart kender jeg kun en, udover flyselskabernes egne hjemmesider:
www.travellink.dk

1. Vælg Erhvervsrejser, 2. detaljeret søgning, 3. under "flere søgemuligheder" på samme side, gå til "Kabine" og vælg "Økonomi - Economy Extra"
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

birkedhoj
Tak for svar natty.
Ikke lige den vej jeg har prøvet. Smile
Flyver PE med THAI altid

banpai
Hvorfor prøver du ikke at kontakte et rejsebureau. Min kone er i Thailand i øjeblikket. Rejste på premium economy + en business class indenrigs retur billet for 15.900,00 købt i et lokalt rejsebureau.

Travel-link kan ikke gøre det billigere!

taxidriver990
Min hustru fløj buisness class indenrigs derefter tur/retur BKK - CPH for 45000 Baht i "myldretiden"
Vi bruger Mayor Home Travel i BKK, en lille biks som yder god service uden dikkedare
Redigeret af taxidriver990 d. 20/04-2013 11:53
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

natty
taxidriver990 skrev:

Min hustru fløj buisness class indenrigs derefter tur/retur BKK - CPH for 45000 Baht i "myldretiden"
Vi bruger Mayor Home Travel i BKK, en lille biks som yder god service uden dikkedare

Var t/r BKK-CPH på Premium Economy?

jojokent
Thaitravel . Ligger på halmtorvet København. De har også en hjemmeside. de kan er jeg sikker på.

Webmaster
jojokent skrev:

Thaitravel . Ligger på halmtorvet København. De har også en hjemmeside. de kan er jeg sikker på.

De sælger ikke billetter fra BKK til CPH. Desværre.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
natty
Da jeg forstår at birkedhoj ønsker forslag på søgemaskiner, hvor man kan søge på Premium Økonomi, er jeg nu også kommet i tanke om http://www.expedi... , det er en nem og ligetil søgemaskine.

Vælg feltet fly, derefter kommer muligheden "Vis flere valgmuligheder" og der kan man så under "Klasse" vælge Premium kabinen.

Som jeg forstår det, var det oprindelige spørgsmål underforstået med afrejse fra CPH og hvis man ikke har nogle helt specielle ønsker, såsom planlagt rundrejse, bestemte hoteller osv. har jeg endnu ikke kunne opsøge et fysisk rejsebureau, som har kunne give mig en ligeså god eller billigere billet, end søgemaskiner, i hvert fald ikke i Danmark, tror gerne det kan lade sig gøre i Thailand.

For mig handler det om at finde de bedste e-rejsebureauer, som giver dig mulighed for se bookingklasse og mulighed for at vælge sæde, uden at det koster ekstra gebyrer, som mange desværre er begyndt på.
Redigeret af natty d. 20/04-2013 13:24

birkedhoj
Er endt med at bestille direkte hos Thai. Ca. kr. 1000 dyrere end med MR.jet, som ikke havde plads på mine foretrukne datoer. Har talt med en venlig dame der fortalte der var udsolgt.
Til rejsen jan/feb, i år bestilte jeg hos Profilrejser. Men Kort tid efter så jeg priser på Thai´s hjemmeside der var ca. 2000 kr billigere.
Normalt er det billigere hos rejsebureauerne. Ved valg af sæder var der rigelig med plads. Mærkeligt MR.jet melder udsolgt !!
Men tak for links.
Flyver PE med THAI altid

birkedhoj
Har lige af nysgerrighed prøvet Expedia. 944 kr mere end på Thai's side. Noget mystisk.
Min pris og seating er bekræftet så det må være ok.
Flyver PE med THAI altid

natty
Ja, man skal se sig for-
Prøvede for sjov at søge PE 6 august til 20 august

Mr. Jet: 14667 kr.
Expedia: 14737 kr.
Thai Air: 15168 kr.
Travellink: 16228 kr.

Men priserne kan sagtens været ændret imorgen, så det som var dyrest idag, er billigst imorgen.

Men tillykke med billetten.

natty
Nu går jeg lidt off topic, men prøvede for sjovt, at søge den rejse frem som jeg skal på her i slut april.
Da jeg købte den betalte jeg 4995 kr. på sas.dk (rejsen er med Thai flyet).

Da det er tæt på afrejse er den selvfølgelig steget

sas.dk: 6470 kr.
thais hjemmeside: 6995 kr.

Travelink sælger Thai billetten til 5508 kr. og SAS billetten til 6590 kr.
Expedia sælger Thai billetten til 5558 kr, og SAS-billetten til 6470 kr., hvilket er fuldstændig samme pris som SAS tager for den.

Læg mærke til, at det er til den fuldstændige samme afgang og med det samme fly.
Redigeret af natty d. 20/04-2013 17:32

dutling68
taxidriver990 skrev:

kunne man få et nummer til den der biks Cool
og evt andre steder hvor der sælges billige billetter......
Redigeret af dutling68 d. 20/04-2013 17:58
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

birkedhoj
Skyscanner har også funktionen, men er også dyrere end Thai.
Flyver PE med THAI altid

Spring til debat: