Se indlæg|
iPhone - automatisk omstille numre i kontakter
|
|
| dardi |
Lagt på d. 20/04-2013 06:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Jeg har en dansk iPhone 3G, med IOS 4.3 Mit spørgsmål: Opkald fra DK -> +66 8 xxx xxx Opkald fra Thailand -> 08 xxx xxx Jeg omstiller telefonen til TidsZone --> Bangkok Kan jeg indkode numrene på min iPhone på nogen måde, og så finder den selv ud af at ringe med den rigtige kombination, alt efter om jeg er i DK eller i Thailand ?? Eller skal man rette alle numre manuelt ?? PS! Jeg har selvfølgelig Googlet mig tørstig=ølkrus , men har ikke kunnet finde et brugelig svar. På forhånd tak for evt. hjælp. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 20/04-2013 07:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Hvis du blot koder alle numre ind med landekode, så finder den selv ud af det. Mine thai numre er kodet ind med +66. Det samme havde jeg altid i Danmark med danske numre (+45). Når du er i Thailand, gør det ingen forskel om du ringer +66 eller nummeret lokalt (eksempel 08.....) |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 20/04-2013 08:18
|
|
@hsn Tak for svar .. fik en kort/klart svar på søsterforum fra M55. +66 08 xxxx ..... dur ikke .. det var mit problem !!! (Ringer ALDRIG fra DK .. er for dyrt .. bruger anden metode) +66 8 xxxx ...fra DK, og selvfølgelig thai nummer i Thailand virker. Håber at andre kan bruge vores sp/svar til noget. Endnu engang Tak .. og så e det Chang-time !!! |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 20/04-2013 08:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
[quote] +66 08 xxxx ..... dur ikke .. det var mit problem !!! (Ringer ALDRIG fra DK .. er for dyrt .. bruger anden metode) +66 8 xxxx ...fra DK, og selvfølgelig thai nummer i Thailand virker. quote] Nej selvfølgelig duer det ikke med 0 foran når du benytter+66. O er jo et ciffer der bruges udelukkende lokalt indenrigs i Thailand. Det er da vist indlysende for gengangere besøgende i Thailand ![]() |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 20/04-2013 09:00
|
|
JA DET ER DET .. men min fejl 40. var at det er så svært at rette på iPhone .. man kan ikke bare sådan lige gå ind og rette og flytte frem/tilbage .. jeg TROEDE at jeg havde fået succes med det Men ak.. så det var ikke oppe i pæren, men nede fingrene at det gik galt .. så nu er jeg på rette spor .. med fødderne .. he he |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.