Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Puhhha så er jul og nytår overstået! Tid til at vende tilbage til øvelokalet og trykke den af!
Muren (Et thai band i danmark) har ikke været aktive i sidste par måneder og grunden er vi har lukket os inde i et lukket rum for at producere noget orginalt.
tja..vi har sgu kedet os meget så nu vil vi tage en lille pause og prøve at finde på noget sjovt at lave....
Vi har snakket om at lave en "Loso jam koncert" hvor vi kun spiller de fedeste loso sange(er de ikke alle sammen det?) non-stop i måske 2 timer.
Hvor skal vi så optræde??
Vi håber på at kunne få lov at spille til Song-Kran festival hvis der bliver holdt i år og chance er stor for at der bliver holdt en fest.
Problemet er at jeg spiller guitar i bandet alene...det er okay vi kan sagtens få det til at lyde godt men en anden guitarist ville give mere gang i den! Så hvis du skulle være intereseret så kontakt mig via email
Du behøver ikke at være en thai og behøver ikke være god til at spille på guitaren bare du kan spille nogenlunde så er det fint men skriv til mig så finde vi ud af noget!
Vi har faktisk fået lov til at spille til song-kran fest i år men for fanden sangeren skal til thailand hele april måned *gg* nogen der kan synge loso?