Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
har en ven som lige er død og han skal så kremeret her I Thailand og så sendes hjem, han skal først igemmen en Obduktion her I Thailand er der nogle som har en ide om hvad såen Kremering kan løbe op I med div udgifter til templet og kranse ja blomster ja alt med ligsyn.. det skal ikke være det helt vilde men er der nogle som har været igemmen det same og hvad løb det op I.....det er bare så vi har en ide om hvad det kan løbe op I på forhånd tak..........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
har en ven som lige er død og han skal så kremeret her I Thailand og så sendes hjem, han skal først igemmen en Obduktion her I Thailand er der nogle som har en ide om hvad såen Kremering kan løbe op I med div udgifter til templet og kranse ja blomster ja alt med ligsyn.. det skal ikke være det helt vilde men er der nogle som har været igemmen det same og hvad løb det op I.....det er bare så vi har en ide om hvad det kan løbe op I på forhånd tak..........