Se indlæg
 Udskriv debat
Pensionsstyrelsen
Conrad
Hej Pensionister som bor i Thailand,

Har I set at fra i dag er Pensionsstyrelsen nedlagt SleepingSleeping good , saa kan man haabe at servicen eller manglen paa samme derfra bliver forbedret betydeligt hos efterfoelgeren.

Opgaverne er overgaaet til Udbetaling Danmark, som ligger oppe ved ATP

http://www.penst....andet.aspx

Maaske kan vi faa dem til at sende korrespondance til E-boks og ikke som nu alm. post frankeret som B-post der tager 2 - 3 maaneder for at komme til Phuket eller de sender posten til ens tidligere danske adresse, selv om de er blevet bedt om at undlade dette.

Conrad

PeterS
Kontaktinformationer

Vi har ændret navn til ’Udbetaling Danmark International Pension & Social Sikring’, men postadressen er fortsat:
Sortemosevej 2
DK-3450 Allerød
E-mail-adressen er fortsat:

Telefonnummeret er fortsat:
+45 33 95 50 00 alle hverdage kl. 10-14.

Sådan en navne forandring rykker nok ikke mange kommaer.

Personlig har jeg været yderst tilfreds med deres arbejde. også posten.

hugoboerge
Ny vin paa gamle flasker.

dardi
Er der pant på gamle flasker ??

Fotofreak
Det nye navn lyder spændende:

’Udbetaling Danmark International Pension & Social Sikring’

Når der i det nye navn bruges ord som: Udbetaling, International og Social sikring, så forstår jeg det således, at social sikring gælder over hele verden.

Ellers burde det nye navn være:

’Udbetaling Danmark International Pension & Social Sikring af danske statsborgere i EU/EØS landene’

Efter min mening er social sikring, ikke kun at udbetale en latterlig lille pension til folkepensionister, men så sandeligt også gælder på sundhedsområdet - Og som der står i det nye navn: International (ikke kun DK/EU/EØS)

Men den østjydske båtnakke 'Fotofreak' har nok igen misforstået noget ...

M.v.h. Fotofreak
Redigeret af Fotofreak d. 02/06-2013 05:00

Conrad
PeterS,

Det er godt at hoere at nogle er tilfreds med posten fra Pensionsstyrelsen, saa er der maaske haab for andre ogsaa.

Maa jeg spoerge hvordan du faar posten/korrespondancen?

Conrad

Anonym Bruger
Conrad skrev:

PeterS,

Det er godt at hoere at nogle er tilfreds med posten fra Pensionsstyrelsen, saa er der maaske haab for andre ogsaa.

Conrad

Jeg får min korrespondance fra dem pr. E-Post

PeterS
Jeg har fået mit pr. post og det har aldrig været forsinket væsentlig.

Har en gang fået sendt, hvor det skulle være originalen og den var her på lørdag, hvor jeg havde sendt mail om mandagen.

Conrad
Tak for svarene.

Jeg forstaar saa ikke hvorfor jeg ikke kan faa som E-post eller frankeret som A-post, naar jeg flere gange har anmodet om dette.

Sidst da vi skulle have leveattest og civil stands erklaering, da sendte de den 2 gange til min tidligere adresse i DK.

Conrad

taxidriver990

http://ekstrablad...007434.ece

Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Yonok
Da jeg for knap 2 måneder siden skulle forny visa og skulle bruge pensions meddelelsen sendte de - lige som forrige gang direkte til ambasaden i Bangkok som så verificerede den og sendte den til mig - men havde glemt stemplet,hvilket jeg først opdager 10 km før ankomst til immigration.Ringer til dem og de til immigration- faxer nyt dokument og sagen klaret - får normalt også alm. post men sjældent nogle problemer.Har faktisk også overvejende gode oplevelser med hensyn til dem,bortset fra et par små fodfejl.
Ville dog være praktisk om man kunne taste selv og dermed blandt andet selv rekvirerer sin pensions meddelelse, når man skal bruge den,da de jo kun udsender en hvert år - som ryger ved første visa fornyelse.

handy
DK skrev:

Conrad skrev:

PeterS,

Conrad

Jeg får min korrespondance fra dem pr. E-Post

Snakkede med dem for et halvt år siden hvor jeg sagde nå men er der noget modtager jeg vel det i min E boks da jeg er tilmeldt alt offentlig post der til var svarret nej fordi mange af deres medlemmer ikke havde nem id...blev en kende overrasket og jeg har intet modtaget fra dem udover alm post....Smile

Spring til debat: