Se indlæg
 Udskriv debat
Koncert i Valby .
Lung Yao
Arrangørerne O og Fru Nok.

En Thai sangerinde ville optræde Lørdag aften i festlokalerne i Gammel køgelandevej 117, Valby.
Detaljerne om arrangementet kommer senere i aften.
Og til de evt. interesserede , De kunne "slå 2 fluer med et smæk", ved at starte med Festivalen på Islands Brygge og derefter forsætte med koncerten i Valby.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Så lykkedes med lodder og trisser at hive informationer frem:

Optrædende :

Kataleeya Marasri :
og

Kwanjay Mittrapap :

Hvornår : Lørdag 8 Juni 2013 , fra kl. 18.00 til ............................

Hvor : Selskabslokaler : Gammel Køge Landevej 117, 2500 Valby. (Bus 18 eller S-tog =Ellebjerg Station)

Pris : 199kr ved forud bestilling og 230kr ved entreen.

Arrangører : Nok: Tlf. 42706777 & O : Tlf. 52223450

Go' fornøjelse.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Idet at eksempelt fra You-Tåbe er fjernet så lægger jeg min egen video her :
Kwanjai MITTRAPAP:

Kataleeya (Cathaleeya) MARASRI) :

Jeg beklager at lyden er ikke den bedste, idet at jeg var nød til at stå ved siden af en kæmpe højtaler og måtte ikke dreje den lidt væk fra mit kamera.

.

Lung Yao
Lung Yao skrev:

Idet at eksempelt fra You-Tåbe er fjernet så lægger jeg min egen video her :
Kwanjai MITTRAPAP:

I can også finde ham på YouTube under:
ขวัญใจ มิตรภาพ. Det andet navn giver 0 resultat.

.

Spring til debat: