Se indlæg|
ipad/bærbar deling i hjemmet
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/06-2013 14:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen der kender til samme problem som jeg har mht at bruge deling i hjemmet via iTunes, deling er slået til med ipad'en finder ingen ting? Min gode ven fra DK siger at det meget vel kan være min router der laver problemer, og den tør jeg ikke pille ved i opsætningen, men hvis der er nogen der kan hjælpe, vil jeg blive meget glad? Har talt med istudio men de er helt væk og siger at det er fordi der skal være flueben i synkronisering, men det har jo intet med det at gøre, og det er en Apple butik min bare r.. Håber at der måske er en her der kan hjælpe, så jeg kan få det til at spille og jeg kan se mit bibliotek? Mvh Michael |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 15/06-2013 17:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 177 |
http://support.ap...cale=da_DK ....Måske ![]() Hilsen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 15/06-2013 17:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Tror godt, at du kan udelukke problemer med din router |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/06-2013 19:03
|
Mange tak for de hurtige svar! Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg godt kan glemme router, fordi jeg har fundet en anden på nettet som havde samme problem og det var routerens opsætning, der blokkerende? Mvh Michael |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 15/06-2013 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Afhængig af hvilken router du har, kan det godt være den. Vi har f.eks. fibernet som bruger tilgin router der skal man ind i indstilningerne i den og slå user isolation fra da det er sat til som standard. Gør man ikke det kan man ikke kommunikere med de andre enheder f.eks. trådløs printer. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/06-2013 05:10
|
Hej Jens. Mange tak for svarer! Jeg kan fortælle dig at jeg har true internet med en Zyxel Router, kan du evt.hjælpe mig lidt mere med hvor jeg skal ændre noget i opsætningen af routeren, hvis altså det er den der skaber problemerne? Så vil jeg være meget taknemmelig, da jeg ikke er den store computernørd! Mvh Michael |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 16/06-2013 06:42
|
|
Problemet kan være, din internetforbindelses type er ”BRIDGED” hvilket betyder, at enheden kun fungerer som en gateway og der er ingen firewall eller router mellem enheden og internettet - så du er direkte forbundet til nettet og hver enhed får en IP adresse fra internettet, og ikke en lokal ip adresse, hvis det er tilfældet vil du ikke være i stand til at kommunikere mellem de andre enheder. Kort fortalt hvis dine enheder får en ip adresse fra det offentelige, vil din tjenesteudbyder højst sandsynligt blokere dem fra at få adgang til hinanden. Hvad du skulle gøre, er at sørge for at din router ikke bare fungere som gateway. Routeren skal være slået til i Routing mode, så hver enhed får deres egen lokale ip adresse 192.168.1.xx Osv. Så de kan tale med hinanden. Hilsen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/06-2013 08:14
|
Draaben mange yak for svaret! derefter kan jeg fortælle dig at jeg ikke er nogen computer nørd desværre, så jeg skal nok bruge noget mere detaljeret hjælp med hensyn til at sætte min router rigtigt op, jeg vil jo ikke ødelægge noget, håber at du kan forstå dette, og måske vil være behjælpelig? Mvh Michael Nonthaburi Bangkok |
|
|
|
| Draaben |
Lagt på d. 16/06-2013 09:47
|
|
Jeg kan måske hjælpe dig hvis du installere http://www.teamvi... det er gratis og virker rigtigt godt, selvom jeg sidder på Phuket og du I Bangkok. Kontakt mig på Skype username: draaben så er jeg sikker på vi kan få det til at virke. Hilsen Frank Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/06-2013 11:02
|
Har kontaktet dig på skype og sendt en pm! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/06-2013 11:24
|
Jeg har kontaktet dig på skype, og har også sendt dig en mail! |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 17/06-2013 05:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Ellers er der lidt om det her: http://support.ap...cale=da_DK |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.