Se indlæg|
Myanmar. Rejseforslag søges
|
|
| kisser |
Lagt på d. 16/06-2013 15:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Vi har tænkt at tage til Myanmar i januar, med fly fra BKK til Yangoon. Fly for 2 retur koster 8000 bath med Asian Air, har jeg lige checket. Vi vil bl.a. gerne videre til Mandalay og det samlede ophold skal ligge indenfor 2 uger. Er der nogen der har nogle gode rejseforslag, samt hoteller til rimelige priser. Kan man lave visa i BKK? Eller over nettet? Det er IKKE et visarun til 1 dag vi søger. Alle forslag modtages med glæde! |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 16/06-2013 21:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
vær opmærksom på at det ikke er mulig at bruge nogen form for kreditkort. mobiltelefoner med thai eller dansk simkort fungerer ikke. Du skal have visum , det kan laves på ambassaden i Bangkok, det koster ca. 800 baht |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 16/06-2013 22:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Tingene ændrer sig jo hurtigt, specielt priserne er steget betragteligt, men da jeg var i Yangon for nogle år siden, okay år 2009, boede jeg her: http://www.centra...dation.htm Ikke luksus hotel, men helt okay, rart, rent og perfekt beliggende hvis man ønsker at bo downtown og mærke byens puls. Prisen var også rimelig i forhold hvad jeg eller skulle betale. Jeg købte hotel og fik ordnet visa gennem et rejsebureau i Myanmar som hedder Magado Travel. Jeg skulle ikke på nogen ambassade, men de ordnede det hele via en "visa form" og scannet billede. Alt kan have ændret sig, så derfor vil det jo være dejligt med up-to-date beretninger. men her er noget udpluk af vores mails: Dear .... Attached is the visa approval letter for you. Kindly print this and show at airline. One of my representative will come and process your visa at Yangon airport on 26th Feb TG303. We will collect the visa fees US$ 60 by cash. I've booked the Central Hotel for the night of 26th. Kindly let me know how many days would you like to stay there? Kindly noted that we will not accept old, torn and stain US$ bills. Best Regards ...... On Tue, Feb 17, 2009 at 11:46 PM, wrote: Dear ..... Your visa is ok. I will send this evening. You can book hotel more nights and they will not full. We can arrange the taxi transfer for you on your arrival day. Best Regards ...... On Tue, Feb 17, 2009 at 11:26 PM, magado wrote: To: magado travel Sent: Tuesday, February 17, 2009 3:03 PM Subject: Re: Visa Application Form Dear.... Thank you so much for your visa application form and photo. I will start process your visa and let you know the status as soon as possible. I will book the Central Hotel for you on 26th Feb. I can also arrange the airport transfer. Best Regards Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 17/06-2013 04:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Viviro har disse:Søgt på 1 Januar til 14 Januar. - knap 3000 http://www.viviro...isplay.php Ang. tours: http://www.google...80&bih=626 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.