Se indlæg
 Udskriv debat
Avi fil skal kunne ses på ipad?
Anonym Bruger
Er der nogen der kan være mig behjælpelig med hvordan jeg laver en avi fil om så jeg kan se det på min ipad, da jeg jo ikke er den store computer nørd, må det meget gerne være lidt detaljeret, så vil jeg blive meget glad og være meget taknemmelig!
Det handler om 3 film som jeg lige har modtaget fra DK?

Mvh
Michael

zapper
Du kan hente her www.dvdvideosoft....

DeeJ
Hej

Jeg bruger oPlayer til at afspille avi (og alt andet) på min iPad.

Findes vist også i gratisudgave med få indbyggede ulemper.

vh Dan

Anonym Bruger
Mange tak for svarende, men er der programmer som laver AVI filen om eller bare gør det muligt at se filmene?

Mvh
Michael

DeeJ
Hej Michael,

oPlayer understøtter mange formater herunder avi dvs. ingen behov for konvertering.

vh Dan

Anonym Bruger
Hej Dan.

Mange tak for dit svar, men jeg er sku lidt grøn hvad det angår, så hvis du kan forklare mig hvordan jeg skal få dem over, fra min computer/vidioer og så til itunes vil jeg være meget taknemmelig?
Jeg har prøver at åbne vidioer højre klikke og åben med itunes men der sker bare ingen ting, og det er vel fordi det er en avi fil?

HVORDAN FÅR JEG LAVET DEM OM, SÅ DE KAN OVERFØRES TIL MIN ITUNES OG IPAD?

Mvh
Michael

Ps. oPlayer skal det downloades til ipad eller computeren?

DeeJ
Hej Michael,

De skal ikke importeres til iTunes men til iPad via iTunes (der er forskel).

Hvis du har installeret oPlayer på din iPad, vil oPlayer være tilgængelig i iTunes under applikationer, når din iPad er tilsluttet PC/iTunes.

Når du vælger oPlayer i iTunes, er der en add/tilføj knap, som du benytter til at vælge din avi fil.

Filen vil nu blive overført til din iPad og den vil fremgå i oPlayer biblioteket.

Håber det giver mening,
Dan

Anonym Bruger
Hej dan.

Mange tak for hjælpen, der gik små 5.min og nu kan de ses på min iPad, mange tak for hjælpen!

Nu mangler jeg bare at jeg kan få min ipad til at snakke med min computer via deling i hjemmet, men det er vist nok et større problem, jeg har haft 2 forskellige personer til at kigge både min computer samt ipad efter, men det skulle være rigtigt sat op, men deling spiller bare ikke overhovedet, men det skal jeg måske leve med, fordi jeg har været i istudio hvor den er købt, og der er de sku mere grønne ind mig, de siger at det skal være flueben i synkroniser, hvilket ikke har noget med deling at gøre!
Min router er også blevet chekket efter, og der fandt de heller ikke nogle problemer, surt show at det ikke spiller?

Mvh
Michael

DeeJ skrev:

Hej Michael,

oPlayer understøtter mange formater herunder avi dvs. ingen behov for konvertering.

vh Dan

DeeJ
Hej Michael,

Velbekomme ... glad for at kunne hjælpe.

Tør ikke byde på dit problem mht. iTunes delingen, hvis der allerede har været andre på.

Én ting kan du dog være sikker på ... løsningen er beskrevet og kan findes via Google Wink

vh Dan

Anonym Bruger
Ja men så vil vi da meget gerne vide hvor, fordi folk har prøvet at ordne det i en lille uge uden resultat, og det er computer eksperter og ikke bare almindelige folk!

Venter spændt på at høre fra dig, det skal lige siger at jeg befinder mig i Thailand og ikke DK og min internet udbyder er true!

Mvh
Michael
Email.

Spring til debat: