Se indlæg
 Udskriv debat
Endnu et "fjols"...
patirak
http://www.thaivi...paign=news

hugoboerge
THB 276,000.- billig sluppet. Det kunne have vaeret meget vaerre.

maichai
Angel
Forkert overskrift Endnu et fjols Næ den skulle have heddet endnu en meget heldig mand Rolll Hvad fanden det var jo småpenge
ja det kunne have været meget værre sikke en nærig franskmand
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

vandango
maichai skrev:

Angel
Forkert overskrift Endnu et fjols Næ den skulle have heddet endnu en meget heldig mand Rolll Hvad fanden det var jo småpenge

Ja han er sluppet billigt, men det løber alligevel op, hvis vi ser på hele billedet.

276.000 baht sinsot

Forlovelsesring samt guld. pris ?

Brylluppet - horder af sultne og drikkende Thai'er pris ?

Iphone samt Ipad pris ?

Designertaske 50.000 baht.

Diverse flybilletter samt hotelophold pris ?

Jeg vil mene at han ligger på den rigtige side af 500.000 baht, ja måske 600.000 eller mere.

Hun er en professionel platugle, og hun kører den fuldstændig til grænsen, uden at have haft sex med ham (flot!) - har sikkert en Thai mand.

Hmm 4 måneders kærligheds snak forinden - må nødvendigvis også udløse div. Western Union overførsler pris ?

www.thailovelines.com/skins/blue/images/300x250-mrs-right.gif

maichai
Vandango skrev
Ja han er sluppet billigt, men det løber alligevel op, hvis vi ser på hele billedet.

276.000 baht sinsot

Iphone samt Ipad pris ?

Jeg vil mene at han ligger på den rigtige side af 500.000 baht, ja måske 600.000 eller mere.

Hun er en professionel platugle, og hun kører den fuldstændig til grænsen, uden at have haft sex med ham (flot!) - har sikkert en Thai mand.

Hmm 4 måneders kærligheds snak forinden - må nødvendigvis også udløse div. Western Union overførsler pris ?

Stadigvæk billig sluppet for ca 4 måneder omkring 150000 bath om måneden Joker Ja hvad kunne det ikke have udviklet sig til efter et par år eller mere
Der er noget her i livet som hedder lærepenge Jeg synes han er sluppet billigt efter omstændighederne Og så må man håbe han har taget ved lære Bla bla bla
Rolll Rolll Rolll
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

milex
Manden påstår han tjener 400.000 baht om måneden. Så kan ikke være noget større problem for ham.
Hvis det var mig, tror jeg jeg ville tie og tænke 'hm - så lærte jeg det'

hugoboerge
vandango skrev:

maichai skrev:

Angel

276.000 baht sinsot

Iphone samt Ipad pris ?

www.thailovelines.com/skins/blue/images/300x250-mrs-right.gif

Hvis vi nu naerlaeser artiklen saa staar der:

He told police he spent 276,000 baht in dowry gifts for the woman, including engagement ring, gold, iPad, and iPhone. He said he also bought a brand-name bag worth of 50,000 baht as a surprise gift to Ms. Pitchayanun. After the ceremony, Mr. Michel said, he and Ms. Pitchayanun spent 2 nights at a hotel in the provincer42;s town center.

Laeg maerke til INCLUDING. Men det kan vaere forkert udtrykt i artiklen og maaske menes der udover de THB 276,000.- men det tror jeg naeppe. Der staar intet om hvad selve "brylluppet" kostede men lad os sige det er inkluderet i de 276,000.- plus de 20,000.- plus 50,000.- saa det giver 346,000.- plus omkostninger til et upcountry hotel. Billigt sluppet men dyrt hvis han kun har haft 2 naetters fornoejelser ud af det Smile

milex
Hehe - han havde åbenbart ikke 2 nætters 'fornøjelse' - hun var ikke 'ready'.

Nå - men man hører om mænd der kan skyde 40k DKK af på 3 uger i PTT.

De har sikkert haft det lidt mere morsomt.

Men - både den 'stakkels' fransk-mand og de skydende - som sagt før her 'I rest my case'

Sund fornuft er altid en go' ting. Shock

hugoboerge
milex skrev:

Hehe - han havde åbenbart ikke 2 nætters 'fornøjelse' - hun var ikke 'ready'.

Men - både den 'stakkels' fransk-mand og de skydende - som sagt før her 'I rest my case'

Sund fornuft er altid en go' ting. Shock

Enig, sund fornuft er ej at foragte.

Nahm
@milex,

Ja, men nogle endda endnu mere, heldigvis også mindre LOL LOL
Men ja, det må have været på absolut 1 ste klasse Wink
Mvh,
Nahm

bannok
det er nemt at vaere klog bagefer

patirak
Måske har han nu lært at næste gang, så skal man prøve varen inden man køber Wink

PeterS
Ja ja,

først købes de fri af baren,
så købes de fri af forældrene (SinSot)

Og vil man så beholde dem, ja så betaler man evig forsørgelse af forældrene.

Og der følger ingen garantibevis med.

hugoboerge
PeterS skrev:

Ja ja,

først købes de fri af baren,
så købes de fri af forældrene (SinSot)

Og vil man så beholde dem, ja så betaler man evig forsørgelse af forældrene.

Og der følger ingen garantibevis med.

Jo da, damen har et garantibevis paa at hun nu har en mand til at forsoerge hende. Jeg har hoert foelgende skroene om den er sand eller ej skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror den sand fordi jeg kender kilden. Den danske ambassade i Bangkok modtog et "klagebrev" fra en dansk mand som brokkede sig over at efter de var kommet til Danmark saa fungerede "sexmaskinen" ikke laengere. Hvad skal man svare paa det ?

Spring til debat: