Se indlæg
 Udskriv debat
Systue - Told regler
Bjarke85
Hejsa,

Jeg har en veninde, der gerne vil starte en tøjforretning. Hun kunne godt tænke sig at importere tøj lavet i Thailand.

Er der nogen af jer der kender nogle gode systuer man kunne komme i kontakt med ? Og evt. lidt om priser. Hvad vil et par bukser typisk koste? eller en trøje.

Yderligere, hvis der er nogen der er lidt kloge omkring told reglerne, ville det være rart at høre lidt om.

Hvis man køber tøj for 30.000kr, hvad er tolden så ? osv.

På forhånd mange tak for hjælpen.

flyer
Bjarke85 skrev:

Hejsa,

Jeg har en veninde, der gerne vil starte en tøjforretning. Hun kunne godt tænke sig at importere tøj lavet i Thailand.

Er der nogen af jer der kender nogle gode systuer man kunne komme i kontakt med ? Og evt. lidt om priser. Hvad vil et par bukser typisk koste? eller en trøje.

Yderligere, hvis der er nogen der er lidt kloge omkring told reglerne, ville det være rart at høre lidt om.

Bjarke forhelvede.....

Du har lige væltet hele DTW... Og nu vil du så have hjælp fra de samme som du har zero respekt for... hmm...
tror lige du skulle trække vejret og starte stille og roligt, 417 indlæg på ingen tid og de fleste af dem med en masse ballade til følge! Hvad er din dagsorden???

En anden ting du måske lige skulle kigge på var måske din signatur!!!

Ud over mit brok syntes jeg det er et udemærket spørgsmål du stiller til forumet, går selv og tænker lidt "thai-import" af en slags.

Tag min kritik som en mand og se så at komme videre og bliv voksen... nyd godt af forumet og bidrag selv med noget, tror nok det var den oprindelige mening med detCool

Lav sol over SydhavsøerneSunflower
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Bjarke85
Prøv og kig hvor mange brugere der er på DTW, og hvor lidt der var i diskussionen i den tråd du omtaler.

Der er sikkert andre der ved noget om det, end dem i diskussionen Smile og som kender nogen eller har noget viden.

Og fordi man skændes om nogle emner, kan man vel godt snakke om andre emner ?

Webmaster
Bjarke85 skrev:
Og fordi man skændes om nogle emner, kan man vel godt snakke om andre emner ?

Helt enig, og jeg vil derfor også opfordre alle til at holde sig til emnet i tråden. Jeg fik også slettet et indlæg før i tråden som kun var at betragte som drilleri og prikken til trådstarter.

Denne eller andre tråde skal ikke ødelægges pga. én tråd alene pga. hvem der spørger, svarer eller deltager.

Tak.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Robert Kronberg
Det må Lars Larsen kunne hjælpe med. Han har systue, fabrik eller hvad det nu hedder:

https://www.faceb...6772702159

Hilsen, Robert

Bjarke85 skrev:

Hejsa,

Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Bjarke85
Robert Kronberg skrev:

Det må Lars Larsen kunne hjælpe med. Han har systue, fabrik eller hvad det nu hedder:

Hilsen, Robert

Bjarke85 skrev:

Hejsa,

Lars Larsen som i ham der ejer jysk ? Pfft ejer han den systue du linker til ? Anyway tak for linket. De har da noget meget fint tøj, vil viderbringe linket til min veninde Smile

Robert Kronberg
Nej, ikke samme Lars Larsen, men prøv at kontakte ham.

Hilsen, Robert

Bjarke85 skrev:

Robert Kronberg skrev:

Hilsen, Robert

Bjarke85 skrev:

Hejsa,

Lars Larsen som i ham der ejer jysk ? Pfft ejer han den systue du linker til ? Anyway tak for linket. De har da noget meget fint tøj, vil viderbringe linket til min veninde Smile

Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Bjarke85
Behøver ikke slette Amagerdrengens indlæg. Han er sku cool nok Smile og kan godt tage drillerier fra ham!

Robert, det vil jeg forsøge Smile tak igen for link.

Spring til debat: