Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Sidder lige og følger fly fra USA til DK da jeg kender nogen der er på vej hjem, ved ikke med sikkerhed hvor de flyver fra, men fik øje på SAS902 4-500km øst for New Foundland som vendte om eller skiftede kurs til 310, det samme har BAW282 og DHL433 gjort, begge i 35-37000 ft. og SAS902 har været væk fra skærmen i en ½time snart...
Er der nogen der har en forklaring på det??? Bliver lidt nervøs....
Tak tak det var dejligt, der må være noget galt på flightradar så, syntes det var underligt at alle tre maskiner vendte rundt eller radikal kursændring, fin side du der har fundet, den vil blive gemt!
Tak tak det var dejligt, der må være noget galt på flightradar så, syntes det var underligt at alle tre maskiner vendte rundt eller radikal kursændring, fin side du der har fundet, den vil blive gemt!
Har kigget på ruten via Fligthradar24, det ligner jo nærmest en undvige manøvre, den har foretaget derude hvor flyet forsvandt.
Har kigget på ruten via Fligthradar24, det ligner jo nærmest en undvige manøvre, den har foretaget derude hvor flyet forsvandt.
Præcis, derfor blev jeg lidt nervøs... Tror nu nok de fløj med SK 936, men det så lidt uhyggeligt ud, kan huske min lillebror så hvordan flyvere over Sydhavsøerne vendte om 9-11....
Men dråben var heldigvis hurtig, så ingen bekynring