Se indlæg|
en anderledes måde...
|
|
| lung |
Lagt på d. 17/08-2013 02:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
hej.. jeg vil gerne berette om en anderledes måde at rejse rundt i Thailand på...på let mc..135cc. disse billeder beretter om en tur fra Pattaya til Nong Bua Lampu, Loi, Chaing Mai, rundt Mae hong song lup og tilbage igen, ca 3000 km på min lille yamaha....historie kommer senere, men her er lidt billeder...beder om respekt for at der bliver vist billeder af personer...det er den fedeste tur jeg har haft i Thailnnd de sidste 25 år....her er de så.. http://www.flickr...@N05/show/ |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 17/08-2013 02:32
|
jeg beder selvfølgelig om respekt for de mennesker som er vist på billederne.... |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/08-2013 07:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Det kan du altså ikke være bekendt! Nu kommer tiden til at føles meget lang, før jeg kommer af sted. Jeg var sydpå sidste gang på min 125 cc Honda Click, og næste gang er planen at køre nordpå til Chiang Rai og Chiang Mai for så at tage sydpå til Phuket - noget af vejen sydpå dog med toget. Meget fine billeder, omend jeg på et tidspunkt tænkte, så nu løber han sgu med kameraet, fordi der var en serie billeder, hvor fotografen kom længere og længere væk fra jer
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/08-2013 08:31
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Lung Jeg har i foråret taget den samme tur i bil. Blot med udgangs punkt fra Chaing Rai. Jeg kan se vi har fulgt næsten samme rute, jeg har billeder der er næsten ens, selv nogle af personerne, er også på mine billeder. Jeg er lidt imponeret over hvor lidt bagage i rejser med, på den tur, jeg ser kun 2 sports tasker til 3 personer john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/08-2013 08:35
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja tak for billederne, det er ikke lang tid siden man var på den tur bare fra chaing mai i bil. Kan også huske nogle af personerne, rigtig hyggeligt sted. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/08-2013 11:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
har selv taget dentur for nogle år tilbage, dog på min vulcan 1300cc, der skal vist en god røv til at tage turen på en lille bike, men naturskønt område deroppe og dejligt køligt om vinteren, have nogle dage med bare 11 graders varme, og da frøs de lokale som små hunde i en tynd snor. |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 17/08-2013 19:04
|
Det kan du altså ikke være bekendt! Nu kommer tiden til at føles meget lang, før jeg kommer af sted. Jeg var sydpå sidste gang på min 125 cc Honda Click, og næste gang er planen at køre nordpå til Chiang Rai og Chiang Mai for så at tage sydpå til Phuket - noget af vejen sydpå dog med toget. Hej Kim kan man ta en lille mc med i toget ??? vil ta turen sydpå til Oktober, khau lak, krabi, over til ko samui, og videre sydpå og ja røven bliver lammet på en lille mc, tilsidst kan man slet ikke mærke den mere.. lung |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/08-2013 20:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Du kan også tage en stor mc med i toget. Men dem med store maskiner er vist mere ømme med hensyn til, om de risikerer at blive ridsede. De skal løftes på og af, og det er immervæk nemmere med vores små maskiner. Man kan såmænd også sende en mc med posten. Både post og tog er til yderst rimelige priser. Jeg synes nu ikke, det er så slemt med numsen. Men det kan være, fordi min scooter var helt ny på min tur sydpå - eller fordi vejene derned er en bedre kvalitet end dem nordpå? Redigeret af Kim Ludvigsen d. 17/08-2013 20:30 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.