Se indlæg
 Udskriv debat
Overføre penge til danske spil og bookmakere
sony
Hvordan er det nu i thailand, kan man godt overføre penge til ens konto hos danske spil eller ens bookmaker (unibet) når man er i thailand.

Syntes der var et tidspunkt hvor man ikke kunne.

På forhånd mange tak.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Frank
sony skrev:

Hvordan er det nu i thailand, kan man godt overføre penge til ens konto hos danske spil eller ens bookmaker (unibet) når man er i thailand.

På forhånd mange tak.

Hvis du har fået tilknyttet Nemid til de ønskede websteder i Danmark, så burde det ikke være noget problem. Før Nemid har jeg prøvet bøvlet, hvor jeg skulle sende billeder af sygesikring, pas og visakort samt have dialog med Unibet.

Jeg har også haft problemer med Unibet efter jeg fik Nemid - men det viste sig at være fordi jeg indtastede et forkert login til Unibet. Fejl 40 som man siger... Smile

taxidriver990
Jeg bruger Unibet og pga den nye danske spillelov der giver bettingfirmaer lov til at etablere sig i DK skal man bruge Nem-ID, saa ganske enkelt
Og du overfoere "bare" via dit kreditkort

Men er det ikke forbudt at spille paa saadanne web-sites her ?
Synes jeg paa www.pattayaone.net har set politiet lave razzia mod en australier der havde spil gaaende.
Jeg bruger netcafe naar jeg spiller.
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Lung Yao
sony skrev:
På forhånd mange tak.

Sony.
Jeg vil ikke turde gøre det fra Thailand.
P.t. er jeg ved at slette mit eget konto hos Danske Spil p.g.a. ved tilmelding skulle jeg oplyse/registrere : Navn - Adresse - CPR - Kontokort Nr. - Konto Nr. . Især de 3 sidste infoer er jeg lidt utryg ved, i tilfælde at DS A/S bliver hakket (og det kan ske, lige meget hvad de forsikrer) og risikoen er endnu størrere fra Thailand.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Anonym Bruger
Lung Yao skrev:
P.t. er jeg ved at slette mit eget konto hos Danske Spil p.g.a. ved tilmelding skulle jeg oplyse/registrere : Navn - Adresse - CPR - Kontokort Nr. - Konto Nr. . Især de 3 sidste infoer er jeg lidt utryg ved, i tilfælde at DS A/S bliver hakket (og det kan ske, lige meget hvad de forsikrer) og risikoen er endnu størrere fra Thailand.

Bare af nysgerrighed, hvorfor skulle det være meget farligere at have de oplysninger hos Danske spil når man er i Thailand end når man er i Danmark?

Lung Yao
TomDK skrev:
.............................................................
................................................
Bare af nysgerrighed, hvorfor skulle det være meget farligere at have de oplysninger hos Danske spil når man er i Thailand end når man er i Danmark?

Sikkerheden risikoen på IT i Thailand .

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

THansen
Lung Yao skrev:

sony skrev:
På forhånd mange tak.

Sony.

.

Fuld forståeligt at du har dine tvivl mht. it-sikkerheden i Thailand (hvilket nok også er gældende for undertegnede og mange andre) men har du nogen dokumentation på at der skulle være er forøget risiko for misbrug mv. ved at bruge danskespil.dk i Thailand sammenlignet med risikoen ved tilsvarende brug i Danmark.

sony
Ok jeg regner nu med jeg sætter penge ind før jeg rejser, og så håber jeg på at vinde så jeg ikke behøver at sætte penge ind når jeg er på ferie, men man kan jo aldrig vide.

Det er vel sikkert nok bare at gå ind og spille på danske spil og unibet, har da aldrig haft problemer før, ved godt det har sin risiko ved at overføre penge.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Lung Yao
THansen skrev:
.....................................................
...............................................................
Fuld forståeligt at du har dine tvivl mht. it-sikkerheden i Thailand (hvilket nok også er gældende for undertegnede og mange andre) men har du nogen dokumentation på at der skulle være er forøget risiko for misbrug mv. ved at bruge danskespil.dk i Thailand sammenlignet med risikoen ved tilsvarende brug i Danmark.

Ingen egentlig dokumentation udover de "uheldige" episoder med misbrug af fx. ens Visa kort, sker også i DK, men som regel når "uvedkommende får adgang til både kortet og tilhørende PIN kode.
Og mit udsagn vedrører risikoen ved netop tilfældet at hakker virke især i østen, hvorpå der vil være "åbent hus" til mit konto.(jeg har ingen formue, men den smule jeg har vil jeg gerne beholde)
Og med tanken på mottoet/devisen:<< Better to worry then to be sorry. >>

Edit: Jeg har 2 gange fået skiftet mit Visa kort efter ferie i Thailand (uden at der har været misbrug) men aldrig nogensinde når jeg havde været på ferie i Europa.

.

THansen
Lung Yao skrev:

THansen skrev:

Ingen egentlig dokumentation udover de "uheldige" episoder med misbrug af fx. ens Visa kort, sker også i DK, men som regel når "uvedkommende får adgang til både kortet og tilhørende PIN kode.
Og mit udsagn vedrører risikoen ved netop tilfældet at hakker virke især i østen, hvorpå der vil være "åbent hus" til mit konto.(jeg har ingen formue, men den smule jeg har vil jeg gerne beholde)

Edit: Jeg har 2 gange fået skiftet mit Visa kort efter ferie i Thailand (uden at der har været misbrug) men aldrig nogensinde når jeg havde været på ferie i Europa.
.

Jeg efterlyste dokumentation for at der ved NORMAL anvendelse af danskespil.dk er en forøget risiko for misbrug ved brug i Thailand, for det var sådan at jeg læste dit indlæg. At der kan ske misbrug hvis kort + kode eller andet falder i de forkerte hænder burde være åbenlys for alle, og det er nok svært at sikre sig imod.

Har du 100% tiltro til VISA/Dankort i Danmark? Selve kortet og lidt held skulle i teorien være nok...

handy
THansen skrev:

Lung Yao skrev:

THansen skrev:

.

Jeg efterlyste dokumentation for at der ved NORMAL anvendelse af danskespil.dk er en forøget risiko for misbrug ved brug i Thailand, for det var sådan at jeg læste dit indlæg. At der kan ske misbrug hvis kort + kode eller andet falder i de forkerte hænder burde være åbenlys for alle, og det er nok svært at sikre sig imod.

Har du 100% tiltro til VISA/Dankort i Danmark? Selve kortet og lidt held skulle i teorien være nok...

Bare den forskel at er det et kort fra en Thailandsk bank og hele lortet forsvinder er der intet hjælp at hente modsat Danmark hvor banken skal dække tabet.....har en ven der fik tømt sin konto fta en atm i Changmai samtidig både ham selv og atm kort opholdt sig i Danmark han forsøgte også hjælp hos politiet de sagde blot det kan du ligeså godt opgive at bruge mere tid på...god dag håber stormen har lagt sig ....Wink

Spring til debat: