Se indlæg
 Udskriv debat
Erfaring med Udbetaling Danmark og E-Boks ?
OleH
Er der nogle af jer pensionister, bosiddende i Thailand, der har skrevet til Udbetaling Danmark via E-Boks og har fået svar tilbage samme vej ?
Jeg har selv prøvet, men har ikke fået svar.

maichai
Read the rules
Ja efter ca 8 måneder og trusler på trusler til pressen lykkedes det at få et svar efter at have prøvet gentagende gange på sikker mail på borger DK. skrev jeg 3 til 4 breve det sidste var så groft formuleret at jeg blev ringet op samme dag her på mit thai nr. og fik en undskyldning på hvorfor de ikke havde svaret rent ælv men nu ingen problemer mere efter jeg har fået et navn på en person i udbetaling DK
Men du kommer nok til at bruge meget tid på at få det samme som jegRead the rules Jae jeg kan kun sige god fornøjelse og god ventetid
UTROLIGT AT UDBETALING DK ER EN STAT I STATEN SAMMEN MED SKAT det minder om ØSTTYSKLAND (STASI) Da det var værst
Endnu engang god fornøjelse og hav tålmodighed min ven
MVH.Maichai
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

Skeptikeren
jeg har snart sagt prøvet alt, gennemsnit på 3-4 mdr. før man får et intetsigende svar.

Har kontaktet ombudsmanden som afviste sagen med den begrundelse at først skulle jeg klage til direktøren. Jeg har så meddelt tilbage at Direktøren skam har fået kopi af alt, såvel som diverse kontorchefer og sagsbehandlere, som i parentes bemærket er forskellige fra gang til gang. Så hvad gør man så??

Har informeret den ansvarlige minister om at der er noget rav ruskende galt i en af hendes etater og hun bør gribe ind. Det er ren magtbrynde og embedsmisbrug af nogle selvbestaltede konger.

Har hørt fra anden side at der er en politianmeldelse på vej, håber at den oplysning er korrekt så vi kan få en ende på tyranniet. En anden jeg har hørt om arbejder på at få pressen til at vågne op og forlange aktindsigt.

Somrak
Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak

Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2

Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej!

http://www.jumplink.dk/somrak
Spring til debat: