Se indlæg|
stejneskud
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 11/11-2013 12:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
jeg prøver her når i kommer til ban chang fra sattahip på sukomvit og se lotus på højre side så i næste lys til højre ned mod vandet,standen, så lang man kan den vej og så til venstre og her passe man nogle ruiner på højre side og lidt længer fremme kommer en lille å og lige før parker man på venstre side før åen og der er en lille gangbro af træ som gå direkte ind til bella vista der ligger ved nogle gule bygninger håber i kan finde det hygge fra sattahip |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/11-2013 13:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
hvad er et stejneskud?? |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 11/11-2013 13:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
i det her tilfælle- et stk smørstegt brød med salat,dressing og så rigeligt med stegt og kokt fladfiskefiler og røget laks, masser af rejre og evt kaviar og dvs pynt men i dit tilfælde ved jeg ikke hilsen den gl viggo fra soi 7 jomtien tidliger den lille cafe |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/11-2013 14:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg tror alle ved hvad traadstarter mener og fred vaere med en enkelt stavefejl, men her er saa lidt om STEJNESKUD undskyld stjerneskud. Det er for oevrigt ogsaa en dansk film fra 1947. http://www.planet...tjerneskud https://www.googl...illa:en-US fficial&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MdSAUp6vD8eVrgfGh4HICw&ved=0CCwQsAQ&biw=1280&bih=676http://www.kokkek...tjerneskud Det er nogle gode billeder, men aftensmaden er overstaaet saa stjerneskudet maa vente til en anden dag. Maaske nede paa Stalden ? |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 11/11-2013 15:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
hugoboerge skrev: Jeg tror alle ved hvad traadstarter mener og fred vaere med en enkelt stavefejl, men her er saa lidt om STEJNESKUD undskyld stjerneskud. Det er for oevrigt ogsaa en dansk film fra 1947. http://www.planet...tjerneskud https://www.googl...illa:en-US fficial&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MdSAUp6vD8eVrgfGh4HICw&ved=0CCwQsAQ&biw=1280&bih=676http://www.kokkek...tjerneskud Det er nogle gode billeder, men aftensmaden er overstaaet saa stjerneskudet maa vente til en anden dag. Maaske nede paa Stalden ? Jeg har kun én gang bestilt et ’stjerneskud’ på ’Stalden’ - Da det blev serveret, bad jeg servetricen spørge køkkenet om de havde misforstået bestillingen - Det havde køkkenet ikke - Jeg måtte så erkende, at jeg ligesågodt kunne ha’ bestilt et stykke brød med fiskefilet - Det jeg fik serveret, havde intet med et ’stjerneskud’ at gøre - Men jeg spiste det dog ![]() Her er et foto: Er det dét sted som trådstarter omtaler? Klik på foto for større billede [img]http://teakdoor.com/Gallery/albums/userpics/13536/DSC03896.jpg[/img] is not a valid Image. M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/11-2013 15:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Fotofreak skrev: hugoboerge skrev: Jeg tror alle ved hvad traadstarter mener og fred vaere med en enkelt stavefejl, men her er saa lidt om STEJNESKUD undskyld stjerneskud. Det er for oevrigt ogsaa en dansk film fra 1947. http://www.planet...tjerneskud https://www.googl...illa:en-US fficial&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MdSAUp6vD8eVrgfGh4HICw&ved=0CCwQsAQ&biw=1280&bih=676http://www.kokkek...tjerneskud Det er nogle gode billeder, men aftensmaden er overstaaet saa stjerneskudet maa vente til en anden dag. Maaske nede paa Stalden ? Jeg har kun én gang bestilt et ’stjerneskud’ på ’Stalden’ - Da det blev serveret, bad jeg servetricen spørge køkkenet om de havde misforstået bestillingen - Det havde køkkenet ikke - Jeg måtte så erkende, at jeg ligesågodt kunne ha’ bestilt et stykke brød med fiskefilet - Det jeg fik serveret, havde intet med et ’stjerneskud’ at gøre - Men jeg spiste det dog ![]() Her er et foto: Er det dét sted som trådstarter omtaler? M.v.h. Fotofreak Blev du så bonget for stjerneskuddet eller den mams du reelt fik? samt selvfølgelig 10% service + VAT ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 11/11-2013 16:19
|
|
vandango spurgte: Blev du så bonget for stjerneskuddet eller den mams du reelt fik? samt selvfølgelig 10% service + VAT ![]() Jeg blev naturligvis bonget for et ’stjerneskud’, og jeg betalte bare – Ingen grund til at lave rav i den pga. utilfredshed med maden i Thailand, så kunne jeg jo ikke bestille andet når jeg gæster landet. Jeg betalte beløbet fra en konto jeg har oprettet til netop den slags hændelser - Kontoen kalder jeg for ’lærepenge’ M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 12/11-2013 14:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Den tror jeg vil sætte på menukortet, oppe på noi og kell corner, ja man bliver helt sulten.![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/11-2013 14:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Fotofreak skrev: vandango spurgte: Blev du så bonget for stjerneskuddet eller den mams du reelt fik? samt selvfølgelig 10% service + VAT ![]() Jeg blev naturligvis bonget for et ’stjerneskud’, og jeg betalte bare – Ingen grund til at lave rav i den pga. utilfredshed med maden i Thailand, så kunne jeg jo ikke bestille andet når jeg gæster landet. Jeg betalte beløbet fra en konto jeg har oprettet til netop den slags hændelser - Kontoen kalder jeg for ’lærepenge’ M.v.h. Fotofreak Nu lærte jeg så noget nyt. Tak.! Er bange for at den konto fremover, vil blive min mest brugte.! ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/11-2013 15:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
DK skrev: Nu lærte jeg så noget nyt. Tak.! Er bange for at den konto fremover, vil blive min mest brugte.! ![]() Du kan evt. lave 2 separate konti en til billige lærepenge og en til dyre lærepenge ;-) |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 12/11-2013 16:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Det sidste stjerneskud jeg fik pa stalden var max nedtur. Fiske-etellerandet kogt I olie, serveret dryppende af olie med masser af mayo og en skive lime = uspiseligt. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 13/11-2013 08:18
|
|
noidam skrev: Den tror jeg vil sætte på menukortet, oppe på noi og kell corner, ja man bliver helt sulten. ![]() Jeg er nysgerrig. Har aldrig før hørt om Noi & kell corner - Hvor ligger det, og hvad kan mn forvente hvis man besøger stedet ? Et 'stjerneskud' er en god ting at ha' på menuen, men det skal fandme være i orden. 'Boes' og jeg havde bestilt 'stjerneskud' men måtte tage til takke med en våd kineser. Er kvaliteten i orden, så betaler jeg gerne 300-400 THB for sådan en lækkerbisken. M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/11-2013 08:58
|
Fotofreak skrev: noidam skrev: Den tror jeg vil sætte på menukortet, oppe på noi og kell corner, ja man bliver helt sulten. ![]() Jeg er nysgerrig. Har aldrig før hørt om Noi & kell corner - Hvor ligger det, og hvad kan mn forvente hvis man besøger stedet ? Et 'stjerneskud' er en god ting at ha' på menuen, men det skal fandme være i orden. 'Boes' og jeg havde bestilt 'stjerneskud' men måtte tage til takke med en våd kineser. Er kvaliteten i orden, så betaler jeg gerne 300-400 THB for sådan en lækkerbisken. M.v.h. Fotofreak 300-400 bht.? Sender lige en kørevejledning til mit hus ![]() |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 13/11-2013 11:20
|
|
DK skrev: Fotofreak skrev: noidam skrev: Den tror jeg vil sætte på menukortet, oppe på noi og kell corner, ja man bliver helt sulten. ![]() Jeg er nysgerrig. Har aldrig før hørt om Noi & kell corner - Hvor ligger det, og hvad kan mn forvente hvis man besøger stedet ? Et 'stjerneskud' er en god ting at ha' på menuen, men det skal fandme være i orden. 'Boes' og jeg havde bestilt 'stjerneskud' men måtte tage til takke med en våd kineser. Er kvaliteten i orden, så betaler jeg gerne 300-400 THB for sådan en lækkerbisken. M.v.h. Fotofreak 300-400 bht.? Sender lige en kørevejledning til mit hus ![]() For at undgå tumult når Du præsenter regningen for mig, så er det nok bedst at Du forhører dig på nedenstående tlf. no., om hvorledes man tilbereder et ’stjerneskud’ +45 33 91 36 55 M.v.h. Fotofreak ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/11-2013 12:56
|
Fotofreak skrev: DK skrev: Fotofreak skrev: noidam skrev: Den tror jeg vil sætte på menukortet, oppe på noi og kell corner, ja man bliver helt sulten. ![]() Jeg er nysgerrig. Har aldrig før hørt om Noi & kell corner - Hvor ligger det, og hvad kan mn forvente hvis man besøger stedet ? Et 'stjerneskud' er en god ting at ha' på menuen, men det skal fandme være i orden. 'Boes' og jeg havde bestilt 'stjerneskud' men måtte tage til takke med en våd kineser. Er kvaliteten i orden, så betaler jeg gerne 300-400 THB for sådan en lækkerbisken. M.v.h. Fotofreak 300-400 bht.? Sender lige en kørevejledning til mit hus ![]() For at undgå tumult når Du præsenter regningen for mig, så er det nok bedst at Du forhører dig på nedenstående tlf. no., om hvorledes man tilbereder et ’stjerneskud’ +45 33 91 36 55 M.v.h. Fotofreak ![]() Det er altså fed humor det her... Talte med Ida Davidsen, (verdens længste smørrebrød seddel,) som mente at min pris var alt, alt for lav... Så, vent til jeg har den nye prisliste klar. Iøvrigt har jeg været klasse kammerat, med hendes mand...men desværre ingen rabat...! Redigeret af Anonym Bruger d. 13/11-2013 13:12 |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 13/11-2013 17:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Hej fotofreak. Ja ser du, !!! 60 km syd for buriram i en lille by ved navn bankruat, ligger noi og kell corner, du kan nok ikke finde os i trip-advaisor, men et lille hyggeligt sted, spør hvis du kommer til byen, alle kender os, her oppe på "landet" er vi en meget stor blanding af farlanger, så velkommen til hvis du skulle komme forbi. Lukket søndag, men flæskesteg hver onsdag, ja også snart stjerneskud. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 13/11-2013 17:56
|
|
noidam skrev: Hej fotofreak. Ja ser du, !!! 60 km syd for buriram i en lille by ved navn bankruat, ligger noi og kell corner, du kan nok ikke finde os i trip-advaisor, men et lille hyggeligt sted, spør hvis du kommer til byen, alle kender os, her oppe på "landet" er vi en meget stor blanding af farlanger, så velkommen til hvis du skulle komme forbi. Lukket søndag, men flæskesteg hver onsdag, ja også snart stjerneskud. Hej 'noidam' Tak for dit svar - Har Du et par billeder derfra Du kan smide op her på siden - Det skader jo ikke forretningen hvis 'Thailand Portalens' brugere får kendskab stedet ![]() M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 14/11-2013 17:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
noidam skrev: vil kigge forbi når jeg er på disse kanter - tak
Hej fotofreak. Ja ser du, !!! 60 km syd for buriram i en lille by ved navn bankruat, ligger noi og kell corner, du kan nok ikke finde os i trip-advaisor, men et lille hyggeligt sted, spør hvis du kommer til byen, alle kender os, her oppe på "landet" er vi en meget stor blanding af farlanger, så velkommen til hvis du skulle komme forbi. Lukket søndag, men flæskesteg hver onsdag, ja også snart stjerneskud. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 16/11-2013 03:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Google map over Banchang og Restaurant Bella Vista her. http://goo.gl/map... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

fficial&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MdSAUp6vD8eVrgfGh4HICw&ved=0CCwQsAQ&biw=1280&bih=676