Se indlæg
 Udskriv debat
skat.dk/tastselv
Boes
Har forsøgt nu 3 dage i strak at komme ind på deres side - det er kropumuligt.

Andre her som har lignende problem ? evt forslag til hvordan man kommer I kontakt med dem når man nu bor I Thailand
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

maichai
Angel Har lige været inde på skat dk hjemmeside ingen problemer Men de er af en eller anden mærkelig grund altid lukket indtil kl 04 dansk tid Og du kan ikke komme ind hvis du bruger explore som browster du må bruge feks. Google chrome eler en anden
MVH. Maichai
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

Frank
I mandags var der problemer på grund af sidste dag for indberetning af moms samtidig med forskudsopgørelserne var blevet gjort tilgængelige.

Men nu oplever jeg ingen problemer med at bruge skat.dk fra Danmark. Under Hjælp til tast-selv skriver Skat, at man også kan benytte tast-selv fra udlandet. Så det burde du også kunne.

Så enten er det på grund af tidspunktet som maichai skriver - hvilket i øvrigt også gælder for nogle banker, eller også er det et eller andet teknisk. Her er et link til eventuelle tekniske problemer i din ende Link.

Hvis du vil rapportere til Skat, at man ikke kan logge på tast-selv fra Thailand, så skal du først logge på tast-selv!? Ehh... De anbefaler at man ringer på 72 22 18 18.

Boes
@ Frank : haha den var god

@Maitai : skal prove med Google chrome
Albert Einstein

ulmulm
Jeg kan godt bruge explore som browser, men der er meget belastning på skat så engang imellem er det umuligt at komme igennem, det gælder også ved adgang fra Danmark, man bør vente en uges tid så kører det meget bedre.

maichai
Ulmulm
Nu ved jeg ikke hvad for en udgave af explore du bruger men på borger dk nemid og skat osv. står der at du ikke kan bruge explore 8,1 ogde arbejder på en løsning men indtil videre må man bruge chrome eller firefox eller noget andet det problem de har med explore har de haft over en måned nu så det må være svært Til hest

Og Boes prøv at ringe til skat som Frank skriverBla bla bla Du skal nok have mange penge på din telefon og en god tålmodighed Jeg prøvede sidste år og jeg ringede over Skype efter 3 1/2 time gav jeg op og det var ikke engang i deres belastning periode

Mvh. Maichai
Phone......

OleH
Jeg loggede ind på skat.dk i formiddags (kl.ca. 5 om morgenen dansk tid.)
Det lykkedes da at logge ind, men for pokker, hvor går det dog langsomt, og det kan vel ikke være fordi hele familien Danmark er stået tidligt op for at logge ind også.
Jeg oplever, at der altid er problemer med skat, både med indlogning, laaang ventetid på indlæsning af siderne og med forskudsopgørelse.
Men som tingene fungerer i Danmark nu om dage skal man måske være glade for, at Skat ikke allerede har beslaglagt ens indestående i banken f.eks.
Omtrent samtidig loggede jeg ind hos min bank i DK. Ingen problemer med langsom log-in, som når man logger ind via det der fælles indlogning ved det offentlige.

Jeg bruger Firefox.

hugoboerge
Frank skrev:

I mandags var der problemer på grund af sidste dag for indberetning af moms samtidig med forskudsopgørelserne var blevet gjort tilgængelige.

Men nu oplever jeg ingen problemer med at bruge skat.dk fra Danmark. Under Hjælp til tast-selv skriver Skat, at man også kan benytte tast-selv fra udlandet. Så det burde du også kunne.

Så enten er det på grund af tidspunktet som maichai skriver - hvilket i øvrigt også gælder for nogle banker, eller også er det et eller andet teknisk. Her er et link til eventuelle tekniske problemer i din ende Link.

Hvis du vil rapportere til Skat, at man ikke kan logge på tast-selv fra Thailand, så skal du først logge på tast-selv!? Ehh... De anbefaler at man ringer på 72 22 18 18.

Og det bliver en rigtig dyr samtale hvis man er i en koe paa 15 minutter.

maichai
Ingen adgang?

Hvis du har Windows 7 eller 8 og Internet Explorer 11, kan du have problemer med at logge på borger.dk. Prøv at downloade en anden browser for at få adgang.

Problemet skulle være løst torsdag 14/11.

HA HA Bvdrrr Men der er selvfølgelig meget ad den 14/11 tilbage i Danmark Violin Men nu har man prøvet i over en måned
Maichai
Phone......

hugoboerge
OleH skrev:

Jeg loggede ind på skat.dk i formiddags (kl.ca. 5 om morgenen dansk tid.)
Det lykkedes da at logge ind, men for pokker, hvor går det dog langsomt, og det kan vel ikke være fordi hele familien Danmark er stået tidligt op for at logge ind også.
Jeg oplever, at der altid er problemer med skat, både med indlogning, laaang ventetid på indlæsning af siderne og med forskudsopgørelse.
Men som tingene fungerer i Danmark nu om dage skal man måske være glade for, at Skat ikke allerede har beslaglagt ens indestående i banken f.eks.
Omtrent samtidig loggede jeg ind hos min bank i DK. Ingen problemer med langsom log-in, som når man logger ind via det der fælles indlogning ved det offentlige.

Jeg bruger Firefox.

Jeg bruger ogsaa Firefox. Men for at logge ind med Ned-ID maatte jeg dog opdatere Java til hvem ved hvilken version. Kom dog ind paa Skat.dk for at se forskudsopgoerelsen for 2014 men det gik lidt langsomt.

max
prøvet også at logge på kl0630 th tid det var umuligt at komme ind på deres side

Boes
Efter ca. 2 timer lykkedes at sendt den email, men har forsøgt i 3 dage.....
Albert Einstein

Spring til debat: