Se indlæg|
Thai restaurant i Århus
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 19/01-2006 15:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Er der nogen, der kan anbefale en god Thai restaurant (eller andre listige steder) i Århus??Der bor vist ret mange thai, eller tager jeg fejl? Jeg kom der før jul og kørte lidt rundt på må og få(med Miss Yui.....min navigator med thai tale )..Var inde to steder, men det var ikke specielt godt. Nærmest cafeteria-agtigt.Nu skal jeg til at tage noget efteruddannelse på Århus Universitet, og kommer der nok to gange om ugen fremover. (jeps....kører helt fra KBH og hjem igen).. Bare lige for en sikkerheds skyld.. Der er ikke en skjult dagsorden..Jeg VED det virkeligt ikke.....Kender ikke nogen fra Jylland OVERHOVEDET..... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/01-2006 15:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Der ligger en Thai spisested, der hedder Mekhong nede i det vi århusianere kalder for Ceres-Krydset, det ligger lige af begyndelsen af Viborgvej og meget tæt på den gamle by i Århus, jeg har været der nogen gange, hyggeligt sted, men du skal ikke forvente at Thaimaden smager som i Thailand.........Men det smager da altid lidt af fugl.... ![]() Mvh. Suk.............. ![]() Velbekomme [small]Mht. listige steder, kan jeg varmt anbefalde LaBelle, som ligger i Mindegade 50 meter fra Århus politistation, det er et sted med masser af Thai'er og lyserød belysning...... [/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/01-2006 15:53 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 19/01-2006 16:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
[quote]Suk skrev: [center][b]Mht. listige steder, kan jeg varmt anbefalde LaBelle, som ligger i Mindegade 50 meter fra Århus politistation, det er et sted med masser af Thai'er og lyserød belysning...... Ha Ha HA Suk.....Der må du ikke komme for konen........... Jeg ved det. Var der for 10 år siden da jeg var på konference. Det viste sig, at jeg havde været tolk for een af "værtinderne" en gang og hun var reelt glad for at hilse igen. Vi endte på hotellet....mig og ialt 6 thailændere for at spise natmad (Jing Jing.....snak.....ingen hankypanky). Det var Missionshotellet....Og de var ikke helt tilfredse med mine nye venner. Men....listige steder...ha ha ha Jeg mente......er der en thai-cafe/thai-klub som vi har mange af i KBH???. Og tusinde tak for svaret......Det vil jeg prøve.........Starter til Februar. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/01-2006 16:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Sjovt at du nævner missionshotellet, det var det der hed Ansgar førhen.
Har selv været der for år tilbage, pyha, sikken en tur ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 21/01-2006 19:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Ellers ligger der en lille vietnamesisk restaurant i Banegårdsgade, KOWLOON overfor Asiashop de har vel en 15-20 retter på menuen alle til en pris til 30kr. Alle de thaier jeg kender plejer at komme der ind når de har handlet også min kone og jeg. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/01-2006 20:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Suk, Koster dit sted også 30 kr??? |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 22/01-2006 06:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ellers ligger der en lille vietnamesisk restaurant i Banegårdsgade, KOWLOON overfor Asiashop de har vel en 15-20 retter på menuen alle til en pris til 30kr. Alle de thaier jeg kender plejer at komme der ind når de har handlet også min kone og jeg. Var på job i Århus et par måneder sidste år, konen var som altid med, ovennævente er det bedste sted vi fandt at spise, men lukker kl. 19.30 -20.00 da hun skal nå bussen hjem. Men der er flere gode steder i Århus, Der ligger en Thai spisested, der hedder Mekhong nede i det vi århusianere kalder for Ceres-Krydset, det ligger lige af begyndelsen af Viborgvej og meget tæt på den gamle by i Århus, jeg har været der nogen gange, hyggeligt sted, men du skal ikke forvente at Thaimaden smager som i Thailand.........Men det smager da altid lidt af fugl.... Det er et virtnamisk køkken, konen ville kun spise der en gang, men lidt længere ind mod byen på højre side ligger der et lille sted Asia kitchen, lidt dyre men rigtigt lækkert, fortsæt ad samme gade over torvet, der ligger en fin Asia shop, og 50 meter lige ud nørregade ligger der en meget billig kinagrill der har en del Thaimad på kortet. Ellers ligger der Blue Elefant i latinerkvateret, nok det bedste bud på en Thai resturant i Århus. Skal i ud og more jer om natten er det La Bell, nede ved havnen, lige bag ved politi stationen, Nat Club/ladybar med 90 % Thai vi fik os et par nye venner de par måneder vi var der, søde piger og venlig ejer ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)..Var inde to steder, men det var ikke specielt godt. Nærmest cafeteria-agtigt.
Der er ikke en skjult dagsorden..Jeg VED det virkeligt ikke.....Kender ikke nogen fra Jylland OVERHOVEDET.....
[/small]