Se indlæg|
Thaier som mangler lidt hjælpemidler ?
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 13/12-2013 21:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 44 |
Hvordan finder jeg bedst frem til værdige thaier som kunne have brug for hjælpemidler? Jeg har lige nu en luksus kørestol som jeg vil forære væk til en trængende person. Men jeg vil selv være med til at godkende personen, Da jeg under ingen omstændigheder vil have at langfingrede thaier vil tjene penge på det. Dette er en kørestol i en kvalitet som stort set ikke findes i Thailand. Håber at kunne finde en yngre thaier M/K som måsker er blevet lammet i benene efter mc eller bil ulykke, men som ikke har råd til selv at købe sig en go stol. Jeg vil have mulighed for at skaffe flere kørestole med tiden. så vil meget gerne have nogle kontakter. Evt et trænings hospital for ny handicappede., og det må meget gerne være i BKK Hua Hin, Oattaya området. så jeg lettere ved selv at komme og godkende personen der ønsker min hjælp. Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 13/12-2013 22:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
wheelie66 skrev: Hvordan finder jeg bedst frem til værdige thaier som kunne have brug for hjælpemidler? Jeg har lige nu en luksus kørestol som jeg vil forære væk til en trængende person. Men jeg vil selv være med til at godkende personen, Da jeg under ingen omstændigheder vil have at langfingrede thaier vil tjene penge på det. Dette er en kørestol i en kvalitet som stort set ikke findes i Thailand. Håber at kunne finde en yngre thaier M/K som måsker er blevet lammet i benene efter mc eller bil ulykke, men som ikke har råd til selv at købe sig en go stol. Jeg vil have mulighed for at skaffe flere kørestole med tiden. så vil meget gerne have nogle kontakter. Evt et trænings hospital for ny handicappede., og det må meget gerne være i BKK Hua Hin, Oattaya området. så jeg lettere ved selv at komme og godkende personen der ønsker min hjælp. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det du spørger om, men hvor er det dog dejligt at se du vil hjælpe folk i nød! Det var der mange der kunne lære af :-) Med venlig hilsen Bjarke85 |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 13/12-2013 22:44
|
|
Jeg har været rygmarvsskadet i snart 25 år og syntes vi er super priviligeret i danmark. Så syntes at når jeg nu er i Thailand næsten 6 mdr om året, så kan jeg også godt give en lille hjælpende hånd til nogle der virkelig trænger.... og der er nok at tage fat på ang. hjælp til handicappede i thailand. Men kan jeg bare gøre nogle få mennesker glade og måske give dem en stol der gør at de kan komme hjemme fra og måske finde et arbejde eller studere, så syntes jeg det er en succes. Det er kørestole der er kasseret af det danske system , Der er som regel ikke meget eller intet i vejen med dem, og jeg har arbejdet i hjælpemiddel branchen og kan selv fikse dem.... Nogle af disse hjælpemidler ryger til rumænien og lignende stedet. Men jeg har kontakter , så jeg også kan få fingrene i nogle af disse hjælpemidler. Wheelie66
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det. Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden. [url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url] |
|
|
|
| wheelie66 |
Lagt på d. 13/12-2013 22:56
|
|
Her kan i se hvad jeg ellers går og roder med i Thailand. Den er hjemmelavet af en ny Yamaha Mio 125 ccm. Sådan nogle vil jeg også gerne bygge til thaier som er bedre stillet og har råd til at købe sådan et køretøj. Kan jeg desværre ikke tilbyde at give gratis ligesom kørestole. ![]() Wheelie66
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 13/12-2013 23:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
wheelie66 skrev: Fantastisk transportmiddel , det er sgu nemt at bruge for kærestols brugere . Flot job
Jeg har været rygmarvsskadet i snart 25 år og syntes vi er super priviligeret i danmark. Så syntes at når jeg nu er i Thailand næsten 6 mdr om året, så kan jeg også godt give en lille hjælpende hånd til nogle der virkelig trænger.... og der er nok at tage fat på ang. hjælp til handicappede i thailand. Men kan jeg bare gøre nogle få mennesker glade og måske give dem en stol der gør at de kan komme hjemme fra og måske finde et arbejde eller studere, så syntes jeg det er en succes. Det er kørestole der er kasseret af det danske system , Der er som regel ikke meget eller intet i vejen med dem, og jeg har arbejdet i hjælpemiddel branchen og kan selv fikse dem.... Nogle af disse hjælpemidler ryger til rumænien og lignende stedet. Men jeg har kontakter , så jeg også kan få fingrene i nogle af disse hjælpemidler. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 23/10-2014 22:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.