Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Kørekort 70 år
maichai
Oppositionen vil lempe kørekortskrav til ældre

Ældre bilister skal først forny deres kørekort, når de fylder 75 år. Det foreslår oppositionen, som får støtte fra S.

sad lige og læste dette på DR.DK
Nu er der godt nok lang tid til men hvad gør en dansker som skal have fornyet sit kørekort på ambasaden her i Thailand nugældende regler ved det 70 år skal man komme med en thai læge udskrift ligesom sit thai kørekort Rolll
Læg nu mærke til at jeg skriver om fornyelse af DANSK KØREKORT VED NUVÆRENDE UDLØB 70 ÅR
XXXXX Linie slettet af Admin. unødvendig provokation
MVH.MAICHAI
Redigeret af John d. 15/12-2013 16:49
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

THansen
maichai skrev:

Oppositionen vil lempe kørekortskrav til ældre

Ældre bilister skal først forny deres kørekort, når de fylder 75 år. Det foreslår oppositionen, som får støtte fra S.

sad lige og læste dette på DR.DK
Nu er der godt nok lang tid til men hvad gør en dansker som skal have fornyet sit kørekort på ambasaden her i Thailand nugældende regler ved det 70 år skal man komme med en thai læge udskrift ligesom sit thai kørekort Rolll
Læg nu mærke til at jeg skriver om fornyelse af DANSK KØREKORT VED NUVÆRENDE UDLØB 70 ÅR
XXXXX Linie slettet af Admin. unødvendig provokation
MVH.MAICHAI

Tja, jeg ville nok kigge på ambassadens hjemmeside og se om der ikke skulle være noget brugbart information der.

Kørekort

Er du 70 år og skal du have fornyet dit danske/EU-kørekort, skal der sammen med ansøgningen indsendes en attest, der skal være udfyldt og underskrevet af din thailandske læge. Attesten findes på Sundhedsstyrelsens hjemmeside , jf. kørekortattest. En engelsk udgave af attesten findes her.

Mere info om udstedelse af kørekort, herunder krav til helbred kan findes her

Du burde nok have valgt en anden kategori til dit spørgsmål.

Spring til debat: