Se indlæg
 Udskriv debat
Test og sammenligning af biler.
vandango

http://www.caradv...en-amarok/

i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/29/article-2031370-0D9E236900000578-258_634x443.jpg

FarangDingDong
Det er en interessant side.
Jeg har dog aldrig sat mig ind I hvilke modeller som jeg ville have.
Jeg lod min kone og hendes far vaelge bil og de valgte Isuzu D-MAX Hi-Lander spacecap 2,5. Det var helt tydeligt at den daekkede min svigerfars behov, men jeg syntes den havde nogle begraensninger. Den var ikke komfortabel ved lange ture med hoeje hastigheder og jeg havde svaert med at overhale hvis det var en 2-sporet vej. Den kunne ikke accelerere. Derudover har vaeret en del gange hvor jeg havde brug for 4WD. Saa sidst jeg var til service med min bil saa jeg den nye V-Cross. Den maatte jeg bare have, saa vi solgte den gamle og koebte en ny V-Cross. Opgraderede til en 3.0 og 4-doers med turbo. Den er meget mere behagelig. En 4-doers har et mindre lad og derudover fik jeg sat et laag paa ladet, saa var det begraenset hvor meget min svigerfar kunne belaesse den med. De fleste her ved at her har de det med at over fylde bilen hvor bilen tager skade.
Isuzu er generelt braenstof oekonomisk. Indtil videre ser det ud til at min nye model ikke er meget dyrere en den gamle saa det er meget godt.
Isuzu er ogsaa en forholdsvis billig bil i forhold til andre bil maerker som i kan se af den henviste hjemmeside.
Jeg er godt tilfreds med Isuzu og deres service. Men det er saa min beskedne erfaring hvor jeg ikke har sat mig meget ind i andre modeller
Livet er for kort til lange underbukser

FarangDingDong
Saa er der en anden ting vidr. Biler i Thailand. Som standard leveres de med bakspejl og sidespejle. Det er kun ca 5 % af alle billister i Thailand som bruger dette. Saa burde det vaere ekstra udstyr for dem som vil bruge det i stedet for resourcespild.
Livet er for kort til lange underbukser

Spring til debat: