Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Besøg i Danmark
 Udskriv debat
MIN KONES NIECE PÅ FERIE I DANMARK
fckguld
Min kone vil gerne invitere sin søsters datter til Danmark 2 mdr til sommer ( hun er 20 år ), har nogen af jer erfaring med det , niecen har ikke samme efternavn som min kone , så hvad skal vi bruge for at dokumentere familie forhold. Håber nogen ved noget om det. God dag.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Robert Kronberg
fckguld skrev:

Min kone vil gerne invitere sin søsters datter til Danmark 2 mdr til sommer ( hun er 20 år ), har nogen af jer erfaring med det , niecen har ikke samme efternavn som min kone , så hvad skal vi bruge for at dokumentere familie forhold. Håber nogen ved noget om det. God dag.

I kan få ampør til at skrive, at de er i familie, samt hvorledes de er i familie. Dette skal så oversættes til engelsk. Ellers kan tabian baan benyttes, evt. sammen med fødselsattester, alt efter hvorledes det står - det skal måske helt ikke være et puslespil.

Men det ikke ikke længere nemt at få visum til ydre familie.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
fckguld
Robert Kronberg skrev:

fckguld skrev:

I kan få ampør til at skrive, at de er i familie, samt hvorledes de er i familie. Dette skal så oversættes til engelsk. Ellers kan tabian baan benyttes, evt. sammen med fødselsattester, alt efter hvorledes det står - det skal måske helt ikke være et puslespil.

Men det ikke ikke længere nemt at få visum til ydre familie.

Hilsen, Robert
ok tak Robert
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: