Se indlæg|
MIN KONES NIECE PÅ FERIE I DANMARK
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/01-2014 09:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Min kone vil gerne invitere sin søsters datter til Danmark 2 mdr til sommer ( hun er 20 år ), har nogen af jer erfaring med det , niecen har ikke samme efternavn som min kone , så hvad skal vi bruge for at dokumentere familie forhold. Håber nogen ved noget om det. God dag.
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/01-2014 17:59
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
fckguld skrev: Min kone vil gerne invitere sin søsters datter til Danmark 2 mdr til sommer ( hun er 20 år ), har nogen af jer erfaring med det , niecen har ikke samme efternavn som min kone , så hvad skal vi bruge for at dokumentere familie forhold. Håber nogen ved noget om det. God dag. I kan få ampør til at skrive, at de er i familie, samt hvorledes de er i familie. Dette skal så oversættes til engelsk. Ellers kan tabian baan benyttes, evt. sammen med fødselsattester, alt efter hvorledes det står - det skal måske helt ikke være et puslespil. Men det ikke ikke længere nemt at få visum til ydre familie. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/01-2014 18:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Robert Kronberg skrev: ok tak Robert
fckguld skrev: Min kone vil gerne invitere sin søsters datter til Danmark 2 mdr til sommer ( hun er 20 år ), har nogen af jer erfaring med det , niecen har ikke samme efternavn som min kone , så hvad skal vi bruge for at dokumentere familie forhold. Håber nogen ved noget om det. God dag. I kan få ampør til at skrive, at de er i familie, samt hvorledes de er i familie. Dette skal så oversættes til engelsk. Ellers kan tabian baan benyttes, evt. sammen med fødselsattester, alt efter hvorledes det står - det skal måske helt ikke være et puslespil. Men det ikke ikke længere nemt at få visum til ydre familie. Hilsen, Robert DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.