Se indlæg
 Udskriv debat
Giffen gaffen guffen.....
vandango
Er der ikke et par steder i Pattaya, hvor man kommer i Hall of Fame, hvis man gafler en eller to kilo's boeffer.....

zapper
Du kan blive medlem af 1 kg klubben her
http://www.bighor...house.com/

Boes
Kedsommeligt klip..... Har svart ved at se det morsomme....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Amagerdreng
Til zapper - og du kan også lade være.
Jeg må indrømme at jeg altid har skam rost BIG HORN STEAK HOUSE men efter min sidste tur til Pattaya må jeg sige at der skal ske meget med dette sted før jeg sætter mine fødder derinde.
Der er kommet en ny manager og hold da kæft mand.. Manden kan ikke forstå en bestilling på engelsk og vi fik langt fra det vi havde bestilt plus at han IKKE kendte div ekstra ting man kan få med ved køb af feks steaks og for det ikke skal være løgn havde han også lavet ROD i regningen... Der er meget mere om stedet og dets nye mannager men der skal gå lang tid før en tidligere stamkunde kommer der igen.. Men det skal så lige siges at da jeg/vi altid går derned for at spise en gang eller to på vores ferier så snakkede jeg med ejerens kone som undskyldte meget men hvad hjalp det for sket var sket. Håber på at denne mannager er væk næste gang jeg KIKKER forbi for ellers går turen videre...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Amagerdreng
Big Horn Steakhouse Pattaya er tilbage på sporet igen med super service og god mad...og giver gerne drikkepenge.....
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Spring til debat: