Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Opskrifter og gode råd
 Udskriv debat
Thaikøkkenet
Webmaster
Jeg ved ikke hvor mange som i dag kan huske hjemmesiden Thomas Thai Køkken. Det var en ganske indbydende side omkring thailandske retter, ingredienser og tilberedning helt tilbage i 90'erne.

Siden "Thomas Thai Køkken" eksisterer ikke længere, men det gør Thomas' nye side som bare hedder "thaikøkkenet".

Opskrifterne på thaikøkkenet er som altid lækre, og de flotte og indbydende billeder på siden får jo nærmest mundvandet til at løbe på en.

Et link som absolut er værd at kende og gemme må derfor være dette:
- thaikøkkenet

Velbekommen :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
aabo
Thaikøkkenet ser ud til at være en rigtig god hjemmeside. Den skal under alle omstændigheder studeres nærmer.
Så kan jeg jo supplere med min julegave fra mine børn: Easy Thai Kogebog af Sallie Morris. Den er på over 200 sider.
Mine børn var simpelthen blevet trætte af, at deres far hele tiden talte om TOM YUM GOONG, så bogen blev altså min julegave med besked om, at jeg bare kunne gå i gang, de skulle nok komme og smage.
Men de var også så gavmilde, at jeg fik et gavekort på luxusmenu for 2 personer i restauranten Nakorn Thai i Store Kongensgade i København.
Jeg glæder mig til at få brugt dette gavekort.
Ellers er jeg sikker på, at jeg nok skal få lov til at smage thai-food, når jeg igen besøger Rattaphum, Songkla, Thailand i april måned.

Spring til debat: