Se indlæg|
Pkt 28 i Schengen visa ansøgningen
|
|
| taxidriver990 |
Lagt på d. 22/01-2014 11:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Punkt 28 : Entry permit for the final country of destination, where applicable: Issued by .............. Valid from............. until.............. Hvad menes med dette og hvad skal der skrives ? Og så lige punkt 11: National identity number, where applicable Er det med henvisning til punkt 10 ? Eller skal jeg skrive min hustru id nummer her ? Redigeret af taxidriver990 d. 22/01-2014 11:33 Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 22/01-2014 12:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
taxidriver990 skrev: Punkt 28 : Entry permit for the final country of destination, where applicable: Issued by .............. Valid from............. until.............. Hvad menes med dette og hvad skal der skrives ? Og så lige punkt 11: National identity number, where applicable Er det med henvisning til punkt 10 ? Eller skal jeg skrive min hustru id nummer her ? Pkt. 28 Issued by "Denmark" Valid from "Ankomst dato til DK" until "afrejse dato fra dk" Skriv det samme som du vil skriv i pkt. 29 og pkt 30. Punkt 28 skal kun udfyldes hvis det er relevant. Pkt. 11. Thai idnummer vil være fint. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 22/01-2014 15:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Hvis aktuelt så kryds af i felt 24 for multi entry og i din VU2 ansøger du om et visa for 3 år. Så er hun fri for at rende på ambassaden hele tiden. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/01-2014 16:23
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Punkt 11 er ansøgers ID-kort-nummer. Punkt 28 skal ikke udfyldes, hvis hun er thai, og hendes rejse ender i Thailand. Hvis hun derimod ikke var thai, så skulle hendes visum til Thailand, hvis rejsen ender der, skrives ind i punkt 28. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.