Se indlæg
 Udskriv debat
Bolig i Naiyang
Skjode
Hej,

Jeg er netop vendt hjem til kulden efter 2 måneder i Thailand.. Testede en del steder, med henblik på, at bosætte mig der i vinterhalvåret..
Chiang Mai var dejligt, men her mangler stranden jo, Jomtien var bestemt ikke min kop te, Ao Nang ved Krabi var OK men allerbedst faldt Naiyang i min smag (Nogle steder ser man det stavet i 2 ord andre steder i et) Nai Yang.. Ligger et par kilometer fra Phuket lufthavn

Har surfet på nettet, men finder kun hotellerne og et par engelske agenter som sælger men ikke udlejer huse..
Jeg vil selvfølgelig helst så tæt på stranden som overhovedet muligt, men lidt afstand gør ikke noget om det gør det bedre og billigere..
jeg skal arbejde samtidigt, så jeg er udkig efter et lille hus på omkring 100 kvm., møbleret, køleskab og øvrige køkkenfaciliteter, en lille terrasse og allerhelst en lille have også. Behover ikke en masse rum - 2 værelser er rigeligt.
jeg har set den slags overalt i Thailand til omkring 10.000 bath pr. måned... noget lidt dyrere og noget lidt billigere.. afhængig af beliggenhed, kvalitet og størrelse naturligvis

Er der nogle som kender en, som kender en der måske kunne hjælpe - Måske endda har nogle links

Jeg regner med, at smutte derned igen omkring 1. november og så indtil april

På forhånd mange tak og god week-end

M.v.h.
Lasse

Yonok
Ja, det ser ikke godt ud lige der hvor du gerne vil være men der er et par stykker her -uden at jeg dog ved hvor langt det er fra dine drømme:

http://phuket4ren...&max=15000

Skjode
Tusind tak, det er en god side - Og der er da et par interessante stykker

God week-end
Lasse

Yonok
Skjode skrev:

Tusind tak, det er en god side - Og der er da et par interessante stykker

God week-end
Lasse

Ja det var da så lidt - og god weekend til dig også.

Spring til debat: