Se indlæg|
Yingluck Shinawatra måske fortid
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 20:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
27. februar skal ministerpræsidenten møde i kommisionen til en orientering om de konkrete anklager. Hvis kommissionen beslutter at forelægge sagen for Senatet med henblik på en eventuel rigsretsag, vil regeringschefen med øjeblikkelig virkning blive suspenderet fra sine officielle pligter.Som begrundelse for sigtelsen udtaler Vicha Mahakhun, der er medlem af den korruptionsbekæmpende myndighed: Selv om hun vidste, at mange mennesker har advaret om korruption i ordningen, har hun fortsat ordningen. Det viser, at hun med vilje påfører regeringen tab, og vi har derfor enstemmigt valgt at sigte hende«, lyder meldingen ifølge Reuters. . DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/02-2014 20:48
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Vist nok samme nyhed som denne: - Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 21:22
|
|
Webmaster skrev: så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.
Vist nok samme nyhed som denne: - Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/02-2014 21:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
fckguld skrev: Webmaster skrev: så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.Vist nok samme nyhed som denne: - Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag fckguld, måske du kunne linke til artiklen du citerer? Det er passende netetikette
Redigeret af natty d. 19/02-2014 21:30 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/02-2014 21:28
|
|
fckguld skrev: Webmaster skrev: så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.Vist nok samme nyhed som denne: - Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag Jeg har ikke fjernet noget. Og har hellere ikke skrevet det som ikke er fjernet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 21:31
|
|
Webmaster skrev: Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme og jeg kan ikke finde teksten der siger hun må gå af, derfor spørger jeg om du har fjernet det. God aften- Den gode nyhed kunne blive , hun måtte gå af.
fckguld skrev: Webmaster skrev: så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.Vist nok samme nyhed som denne: - Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag Jeg har ikke fjernet noget. Og har hellere ikke skrevet det som ikke er fjernet. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/02-2014 21:41
|
|
fckguld skrev:Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme Nej, jeg skrev ikke at det var det samme jeg skrev citat "Vist nok samme nyhed som denne". Se indlæg 2. Vist nok samme er ikke helt det samme som samme. Med venlig hilsen
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 19/02-2014 21:45
|
|
Webmaster skrev: Du har ret- vist nok samme- på dansk ikke samme-
fckguld skrev:Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme Nej, jeg skrev ikke at det var det samme jeg skrev citat "Vist nok samme nyhed som denne". Se indlæg 2. Vist nok samme er ikke helt det samme som samme. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.