Se indlæg
 Udskriv debat
Yingluck Shinawatra måske fortid
fckguld
27. februar skal ministerpræsidenten møde i kommisionen til en orientering om de konkrete anklager. Hvis kommissionen beslutter at forelægge sagen for Senatet med henblik på en eventuel rigsretsag, vil regeringschefen med øjeblikkelig virkning blive suspenderet fra sine officielle pligter.Som begrundelse for sigtelsen udtaler Vicha Mahakhun, der er medlem af den korruptionsbekæmpende myndighed: Selv om hun vidste, at mange mennesker har advaret om korruption i ordningen, har hun fortsat ordningen. Det viser, at hun med vilje påfører regeringen tab, og vi har derfor enstemmigt valgt at sigte hende«, lyder meldingen ifølge Reuters.

.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Webmaster
Vist nok samme nyhed som denne:
- Premierminister Yingluck Shinawatra anklages i korruptionssag
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
fckguld
så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.

natty
fckguld skrev:

så har du fjernet det hvor der står at hun må gå af, hvis der bliver rejst sigtelse - eller hvad,- nej ikke samme indlæg, nyheden er jo ikke at hun bliver sigtet- det gør familien med det navn jo ofte.

fckguld, måske du kunne linke til artiklen du citerer?
Det er passende netetiketteSmile
Redigeret af natty d. 19/02-2014 21:30
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Webmaster
fckguld skrev:

Jeg har ikke fjernet noget. Og har hellere ikke skrevet det som ikke er fjernet.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

fckguld
Webmaster skrev:

fckguld skrev:

Jeg har ikke fjernet noget. Og har hellere ikke skrevet det som ikke er fjernet.
Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme og jeg kan ikke finde teksten der siger hun må gå af, derfor spørger jeg om du har fjernet det. God aften- Den gode nyhed kunne blive , hun måtte gå af.

Webmaster
fckguld skrev:Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme

Nej, jeg skrev ikke at det var det samme jeg skrev citat "Vist nok samme nyhed som denne". Se indlæg 2.
Vist nok samme er ikke helt det samme som samme.
Med venlig hilsen

Webmaster

fckguld
Webmaster skrev:

fckguld skrev:Nej og derfor ikke samme indlæg, du skriver det er samme

Nej, jeg skrev ikke at det var det samme jeg skrev citat "Vist nok samme nyhed som denne". Se indlæg 2.
Vist nok samme er ikke helt det samme som samme.
Du har ret- vist nok samme- på dansk ikke samme-

Spring til debat: